  • 1. Data: 2009-07-16 05:39:02
    Temat: Panele LCD
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Witam Czcigodne Grupowiczki i Dostojnych Grupowiczów

    Patrząc na zdjęcia reklamowe samochodowych paneli LCD (telewizorów),
    widać piękne kolory, jasny obraz o dużej rozdzielczości. Patrząc na to
    co jest wyświetlane w rzeczywistości, widać kolory jak w Rubinie z lat
    70-tych, obraz ciemny i z mocno widocznymi pikselami. Czy są w sprzedaży
    samochodowe panele LCD 7", o chociaż zbliżonej jakości obrazu, do
    domowego telewizora o małej przekątnej ekranu? Jaka firma i model?

    Drugi problem, sprzedawcy w sklepach twierdzą, że do samochodowego
    panela LCD, nie można podłączyć kamery (handycam). Czy mają rację?
    Chciałbym, podczas jazdy samochodem, chwilowo ("rzut okiem") móc
    obserwować na ekranie panela LCD, co się dzieje z tyłu samochodu.

    Z ukłonami
    MJ

  • 2. Data: 2009-07-16 08:36:06
    Temat: Re: Panele LCD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Patrząc na to co jest wyświetlane w rzeczywistości, widać kolory jak w
    > Rubinie z lat 70-tych, obraz ciemny i z mocno widocznymi pikselami.

    Ale to już problem tego co na tv oglądasz.

  • 3. Data: 2009-07-16 13:12:41
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > podczas jazdy samochodem, chwilowo ("rzut okiem") móc obserwować na
    > ekranie panela LCD, co się dzieje z tyłu samochodu.

    Mozesz kupić 7" nawigację która ma całą masę wejść i kamerę w pakiecie

  • 4. Data: 2009-07-16 14:12:21
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Czy mają rację? Chciałbym,

    Przeciez te TV maja normalne wejscia AV po cinchu, wiec nie rozumiem
    czemu nie da sie niby poglaczyc kamery???

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-07-16 15:38:01
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Przeciez te TV maja normalne wejscia AV po cinchu, wiec nie rozumiem czemu nie da
    sie niby poglaczyc kamery???
    > Jingiel

    Przyznam się, że nigdy nie miałem kamery, toteż bazuję tylko na opiniach
    sprzedawców. Może chodzi o brak zgodności, w rozdzielczości przetwornika
    kamery i rozdzielczości ekranu samochodowego odbiornika TV? Nie wiem,
    stąd moje pytania do doświadczonych użytkowników Grupy.

    Z poważaniem
    MJ

  • 6. Data: 2009-07-16 17:33:08
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > kamery i rozdzielczości ekranu samochodowego odbiornika TV? Nie wiem,
    > stąd moje pytania do doświadczonych użytkowników Grupy.

    No to rozwieje twoje watpliwosci. Jesli kamera ma wtyk cinch z wyjsciem
    video, a TV wejscie AV tez na gniezdzie cicnch to nie ma zadnego
    problemu z podlaczeniem. Wlasnie sprawdzilem w swoim aucie i dziala jak
    nalezy. Jest tylko kwestia przedluzenia kabelka, zeby mala kamere
    umiescic np. na polce pod tylna szyba i polaczyc z TV. Mala kamerka moze
    tez byc na przyssawce przytwierdzona do tylnej szyby.

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-07-16 17:35:34
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Jest tylko kwestia przedluzenia kabelka, zeby mala kamere
    > umiescic np. na polce pod tylna szyba i polaczyc z TV. Mala kamerka moze
    > tez byc na przyssawce przytwierdzona do tylnej szyby.

    Aha i jeszcze jedno. Zebys nie uzywal do tego kamerki internetowej do
    kompa, bo one maja podlaczenie przez wtyk USB. No i kamere trzeba jakos
    zasilic. Chyba najlepsza bylaby kamera z systemow monitoringu (mala i
    maja zasilanie 12V)

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-07-16 22:51:59
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > kamery i rozdzielczości ekranu samochodowego odbiornika TV? Nie wiem,
    > stąd moje pytania do doświadczonych użytkowników Grupy.

    Właśnie odkryłeś, że sprzedawcy to mało wiedzący wciskacze.

    zyga