  • 1. Data: 2009-07-14 13:02:03
    Temat: Panasonic TX-26T1EE Instrukcja Obslugi
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Nie mogę dać sobie rady z zaprogramowaniem tego telewizora bez "papierów".
    Internet na razie nie pomógł. Może ktoś z grupowiczów zechciałby mi pomóc?
    TIA

    --

    Marian

  • 2. Data: 2009-07-14 13:35:08
    Temat: Re: Panasonic TX-26T1EE Instrukcja Obslugi
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Marian pisze:
    > Nie mogę dać sobie rady z zaprogramowaniem tego telewizora bez "papierów".
    > Internet na razie nie pomógł. Może ktoś z grupowiczów zechciałby mi pomóc?
    > TIA

    Słabo szukałeś
    http://panasonic.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=320&s
    ymbol=tx-26t1ee&zgoda=tak

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-07-14 13:48:51
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Słabo szukałeś
    > http://panasonic.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=320&s
    ymbol=tx-26t1ee&zgoda=tak

    > Jingiel

    Niestety...
    Znam ten link i plik. To jest instrukcja do TX-26LX1P, czyli do telewizora z
    LCD. TX-26T1EE ma kineskop.

    BTW, kto tam w tym polskim Panasonicu "robi"? : -(

    --

    Marian