  • Data: 2017-02-27 09:59:42
    Temat: Re: Programowanie AT89Cxx51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    Atlantis pisze:

    >Nie, przynajmniej jeśli dobrze zrozumiałem PDFa od 89c51/2.

    Tak.
    Jak 51 czytal rozkaz, to wystawial adres i aktywowal linie PSEN-.
    To samo bylo, jak odczytywal dane z pamieci programu rozkazem MOVC.

    Jesli czytal dane z pamieci zewnetrznej (XRAM), to aktywowal linie RD-
    (P3.7).
    Przy zapisie aktywowal linie WR- (P3.6).

    >"External Access Enable. EA must be strapped to GND in
    >order to enable the device to fetch code from external program
    >memory locations starting at 0000H up to FFFFH."

    >Jeśli dobrze zrozumiałem można podpiąć pamięć programu albo danych,
    >nie widzę mix'u, może jest jakiś kruczek.

    To sie tyczy programu. Moze pobierac z wewnetrznego flash, albo caly
    program z zewnetrznej pamieci.

    Co do adresow - bodajze kompilator Keil mial wskazniki 3 bajtowe,
    gdzie najstarsze bity wskazywaly rodzaj pamieci.
    Ale to czysto softwarowo robota.

    J.