  • Data: 2017-02-28 12:24:12
    Temat: Re: Programowanie AT89Cxx51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze:

    >IMHO liczy się pojemność PC (program counter). To on decyduje jak
    >duży może być program.

    No i co co po wielkim programie, jak procek 1-bitowy ? :-)
    Chyba, zeby tak Lemowi uwierzyc (nieskonczenie wielki program wcale
    nie potrzebuje procesora :-)

    >Osobiście nie trawię architektury harvardzkiej,

    IMO - nie jest taka zla, ale w wydaniu '51, to jest koszmar :-)

    >uwielbiałem 6502 czy to asm czy basic, niestety mikrokontrolery *52
    >były powszechniejsze.

    Ale my tu o C. Ponizej x86 to raczej nie ma wiekszego znaczenia -
    kiepsko sie nadaja i tyle.

    J.