  • Data: 2016-02-19 21:28:54
    Temat: Re: Program generujący tablicę BIN->7segment - wsad do EPROM-a
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Feb 2016 20:20:30 +0100, jedrek napisał(a):
    > "J.F."
    > Dla kogo banalne dla tego banalne :)
    > W życiu nie stworzyłem nawet pół programu więc na tym poziomie pozostaje mi
    > klepać zawartość bajtu po bajcie dla danego adresu. Póki co programowanie
    > czarna magia.

    A wyswietlanie za pomoca epromu nie bedzie czarna magia ?

    > Jest gdzieś taki przykład jak potem takie komórki z excela zapisać w postaci
    > HEX-a?

    Zamieniasz (ciagle w excelu) na tresc np:
    DB 1Ch
    DB 0A5h
    czy jak wolisz: DB 165
    eksportujesz do pliku tekstowego i przepuszczasz przez assembler :-)

    Mozesz tez sprawdzic format HEX - nie jest bardzo skomplikowany.

    A tu masz dwa przyklady jak sie to w makrach robi
    https://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd439413(v=
    office.12).aspx
    https://wiki.openoffice.org/wiki/Documentation/BASIC
    _Guide/Files_and_Directories_(Runtime_Library)

    ale ... o ile pamietam to z binarnymi plikami nie da rady.

    https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?
    f=45&t=71299

    No tak, ale programow pisac nie chcesz :-)

    J.