  • Data: 2016-02-22 23:34:10
    Temat: Re: Program generujący tablicę BIN->7segment - wsad do EPROM-a
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F."
    > No tak, ale programow pisac nie chcesz :-)

    Nie to, że nie chcę.
    Po prostu w ogóle do mnie to nie trafia stąd ściana. Jak czegoś nie rozumiem
    to omijam do czasu aż światło zobaczę w tunelu.
    A czytanie książki i potem przepisywanie tego co tam autor wskazał w
    przykładzie bez dogłębnego tego wyjaśnienia też jakoś niespecjalnie trafia
    do mnie. Czemu właśnie tak, a nie inaczej to zrealizował.
    Po prostu dla mnie jest to kosmos, bo nie widzę tego namacalnie co tam
    kontroler sobie z tym robi w środku. Żeby zobaczyć poszczególne bloki
    zrobione na piechotę w TTL jako przykład bardziej by to do mnie trafiło.
    Więc nadal jestem otwarty na wskazanie źródła takiej wiedzy tajemnej. Na
    elektrodzie jeden człowiek napisał, że programów nie umie pisać, ale jak mu
    ktoś już stworzy program i widzi kod źródłowy to na nim już coś podziała,
    coś tam umie pomodyfikować.