  • 1. Data: 2009-07-27 14:53:14
    Temat: Program do wyszukiwania plików zdublowanych
    Od: " " <a...@g...pl>

    ..tak jak w temacie - zdublowanych, potrojonych, czterokrotnie zapisanych
    Szukam programu, co wynajdzie mi wszystkie na dysku.Jest taka funkcja w ACD,
    ale muli strasznie i jest jakby mało funkcjonalna. Dobrze by było, by można
    było mieć pogląd na to co się ewentualnie skasuje

    Jakieś nazwy, wrażenia? Z góry dzięki

  • 2. Data: 2009-07-27 15:18:23
    Temat: Re: Program do wyszukiwania plików zdublowanych
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a...@g...pl pisze:

    > Jakieś nazwy, wrażenia? Z góry dzięki

    Picassa ma coś takiego, ale nie odważyłem się jeszcze wypróbować.
    Sprawdź i opisz wrażenia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-07-27 15:27:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > można
    > było mieć pogląd na to co się ewentualnie skasuje

    Total Commander - robi to i znacznie więcej.
    Nieco archaiczny w obsłudze ale pewny.

    adam

  • 4. Data: 2009-07-27 15:28:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > ale muli strasznie i jest jakby mało funkcjonalna. Dobrze by było, by można
    > było mieć pogląd na to co się ewentualnie skasuje

    google: find duplicates foto (tutaj twój system operacyjny)

    Proste prawda?

    BTW było coś takiego pod windows co się zwało noclone.

    zyga

  • 5. Data: 2009-07-27 21:45:46
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    a...@g...pl pisze:
    > Jakieś nazwy, wrażenia? Z góry dzięki

    Szukaj:
    dpeg
    ImageDupeless
    Dupeguru
    Dup Detector

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2009-08-04 02:53:27
    Od: nb <n...@n...net>

    fdupes - http://netdial.caribe.net/~adrian2/fdupes.html

    --
    nb

  • 7. Data: 2009-08-04 05:29:09
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    a...@g...pl wrote:
> [...]
    > ale muli strasznie i jest jakby mało funkcjonalna. Dobrze by było, by można
    > było mieć pogląd na to co się ewentualnie skasuje

    Vistanita Duplicate Finder

    :)