  • Data: 2013-10-19 16:16:47
    Temat: Re: Program do odzyskiwania zdjęć z karty SD
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.10.2013, o godzinie 14.21.04, na pl.rec.foto.cyfrowa, Latet
    napisał(a):

    > To już akurat zrobiłem - tym samym płatnym programem, którym mogłem tylko
    > obejrzeć te zdjęcia (bez możliwości zapisu poszczególnych). Utworzył się spory
    > plik .pri, z którym niczym nic nie mogę zrobić (nawet sam program, który go
    > utworzył nie ma żadnej funkcji wczytania czy podejrzeia takiego pliku).

    Ze zdjęciami sprawa jest prosta. Użyj TestDisk i zrób sobie obraz dd a
    potem machnij go PhotoRec. Odzyska praktycznie wszystko co trzeba i wiele
    tego, co wykasowałeś wcześniej. A że w zdjęciach jest EXIF to potem zrobisz
    z tym co chcesz i jak chcesz. Gorzej jak wszystkie dane o zdjęciu były
    tylko w nazwie (np. wykastrowałeś zdjęcia z EXIFa) i w folderze.
    Z płatnych to mogę Ci polecić ZAR (http://www.z-a-recovery.com/). Swego
    czasu cały dysk, na którym padła mi totalnie MFT i TestDisk sobie nie
    radził odzyskał z całą strukturą folderów.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*