  • Data: 2014-01-10 11:54:03
    Temat: Re: Program do odzyskiwania zdjęć z karty SD
    Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:laoig0$e7e$1@news.supermedia.pl...
    > Podpowiedz mi, czym kopiować dysk "sektor za sektorem" (a nie plik za
    > plikiem), bo mam plany podobne do Twoich.
    >
    > -----

    ?xxclone" tworzy kopię dysku - używam kolejne wersje, natomiast do
    zabezpieczenia dysku co pewien czas "acronis true image workstation" - robię iso
    partycji i po odpaleniu z płyty można z iso (na zewnętrznym dysku) przywrócić
    partycję, jeśli dysk jest większy, tworzy partycję z systemem i plikami +
    dodatkowa partycja niesformatowana wynikająca z wielkości dysku (można utworzyć,
    sformatować lub dokleić do systemowej)
    natomiast do odzyskiwania plików z kart używam recuva - bezpłatny.