  • 51. Data: 2013-04-11 12:51:41
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Osobiście nigdy nie miałem do czynienia z tym systemem. A więc to logiczne
    > że tylko przytoczyłem powszechnie panującą opinię innych użytkowników
    > Symbiana.

    No to tak jak Macierewicz. Nie leciał samolotem, ale twierdzi z uporem
    maniaka o zamachu.

    > No i chyba o ile się nie mylę to obecnie Nokia całkowicie zrezygnowała z
    > tego systemu.

    A jaki to ma związek z tym, że ma być gorszy od androida? Bo tak twierdzi
    stado gimbusów?

  • 52. Data: 2013-04-11 13:15:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Caly czas dyskusja dotyczy GO SMS PRO, prawda?

    Tak mi się wydaje ...

    > Z ciekawosci sprawdzilem te opcje.
    > Trybun, znalezienie tych funkcji, bez screenshota Chrisa, zajelo mi hmmm -
    > ze 3-5 sekund od uruchomienia programu.
    > Jedna opcja umozliwia wyswietlenie okienka z informacja o przychodzacym
    > SMSie po odblokowaniu ekranu a druga funkcja umozliwia wlaczenie ekranu
    > gdy przyjdzie wiadomosc...

    Bo tobie się chciało sprawdzić a inni chcą tylko trolować że ich *SYSTEM*
    nie ma takiej opcji.

  • 53. Data: 2013-04-11 14:07:18
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Caly czas dyskusja dotyczy GO SMS PRO, prawda?

    Tak, ale Trybun to chyba taki Pszemol PRO i lubi pogadać o dupie Maryni.

  • 54. Data: 2013-04-11 14:30:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomek nabazgrał(a):

    > Tak, ale Trybun to chyba taki Pszemol PRO i lubi pogadać o dupie Maryni.

    Tylko że Pszemol /czasami/ potrafi napisać coś logicznego a tutaj ... hmmm

  • 55. Data: 2013-04-11 18:16:27
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-11 12:40, atm pisze:

> [...]
    > Jedna opcja umozliwia wyswietlenie okienka z informacja o przychodzacym
    > SMSie po odblokowaniu ekranu a druga funkcja umozliwia wlaczenie ekranu

    Nie, chodzi głównie o jakąkolwiek dezaktywację fabrycznie
    zainstalowanego programu do SMS/MMS, tak żeby on nie wchodził w konflikt
    z takimi programami jak Go sms Pro, Handcent itd. Może to być opcja
    dezaktywująca z poziomu tego zewnętrznego programu.. W Handcent jest
    taka opcja, ale to nic nie daje, priorytet i tak ma ten fabryczny, i
    uniemożliwia wysyłkę wiadomości z programu zewnętrznego..
    Wiesz atm, ja też nie jestem ślepy, nawet na jedno oko, i jak są opcje
    do wyboru to je widzę. I co ma do istoty problemu ten screen który
    wkleił Chris? I tak już na marginesie - GO SMS PRO włącza ekran
    niezależnie od tego czy odebrał wiadomość czy w stanie spoczynku, co
    jakiś czas na parę sekund włącza ekran.

  • 56. Data: 2013-04-11 18:17:24
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-11 10:24, Chris pisze:
    > Czym więcej się odzywasz tym gorzej dla Ciebie.. Tak w Twoim wypadku
    > powiedzenie o wartościach milczenia jest jak najbardziej na miejscu. A
    > przyznam że na początku uważałem Cie znawcę tematu.
    >
    > Ty wyglądałeś na zagupionego w temacie tel. z androidem ale jak widać
    > okazałes się zwykłym trolem do twego debilem który nie potrafi
    > zrozumieć tego co się do niego pisze.

    Pozory panie (szanowny kiedyś) kolego mogą mylić - już od gdzieś tak
    półtora roku ma do czynienia z Androidem. Nie wczoraj rozpakowałem
    pudełko z telefonem.. A gdyby i tak nawet było to Andek ma bardzo, ale
    to bardzo przejrzysty rozkład, więc z konfiguracja da sobie radę nawet
    dzieciak. Chodzi o jego błędy, o to co powinno działać sprawnie a nie
    działa.

  • 57. Data: 2013-04-11 18:18:25
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-11 12:51, Tomek pisze:

    > No to tak jak Macierewicz. Nie leciał samolotem, ale twierdzi z uporem
    > maniaka o zamachu.

    Na tą funkcję najwyraźniej ktoś go powołał. Spłycanie problemu do
    poziomu błazenady.

    > A jaki to ma związek z tym, że ma być gorszy od androida? Bo tak
    > twierdzi stado gimbusów?

    Nie wiem czy gorszy, ale myślę że znaczenie może mieć mnogość wyboru
    oprogramowania pod Andka i to sprawiło że uzyskał aż taką przewagę nad
    Symbianem.

  • 58. Data: 2013-04-11 18:18:40
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-11 10:24, Chris pisze:
    > Masz jakąś obsieję na punkcie ludzi młodych?
    >
    > Dziś brak zajęć w szkole czy lekcje informatyki ...

    No, nie wiedziałem że chodzisz do szkoły.

  • 59. Data: 2013-04-11 18:51:34
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Nie wiem czy gorszy, ale myślę że znaczenie może mieć mnogość wyboru
    > oprogramowania pod Andka i to sprawiło że uzyskał aż taką przewagę nad
    > Symbianem.

    Masz na myśli mnogość oprogramowania w sensie modyfikowanych romów czy
    zwykłych aplikacji?
    Jeśli romów, to pobaw się kiedyś w ich zmianę to poznasz wtedy zalety
    prostoty zmiany softu w nokiach z symbianem. A jeśli masz na myśli mnogość
    aplikacji, to fakt, gimbusy cieszą się z setek tysięcy zapalniczek i piwa w
    android markecie. To jest ta przewaga? Duperelowatymi aplikacjami o dupę
    rozbić?

  • 60. Data: 2013-04-11 19:03:11
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > wkleił Chris? I tak już na marginesie - GO SMS PRO włącza ekran
    > niezależnie od tego czy odebrał wiadomość czy w stanie spoczynku, co

    U mnie na Defy z CM nie wlacza, jesli odhacze ta funkcje.
    Nie ma tez konfliktu miedzy defaultowa aplikacja a GO SMS PRO.