  • 61. Data: 2013-04-11 20:38:40
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-04-08 17:30, John Kołalsky pisze:

    > Z linuksa w androidzie nie ma nic

    moze dla koncowego uztkownika. Architektura kernela jest mocno zbiezna.
    Trwaja prace nad unifakcja kernela. W przyszlosci android bedzie oparty
    na czystym linuksie.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Android_%28operating_sy
    stem%29#Linux

    --
    @foe_pl

  • 62. Data: 2013-04-11 20:45:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 17:30, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Z linuksa w androidzie nie ma nic

    Tak może stwierdzić tylko ignorant...

  • 63. Data: 2013-04-12 10:40:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > U mnie na Defy z CM nie wlacza, jesli odhacze ta funkcje.
    > Nie ma tez konfliktu miedzy defaultowa aplikacja a GO SMS PRO.

    U każdego to działa bo jeden troll szuka tej opcji w systemie android a nie
    w programie sms go wiec co się dziwić że u niego nie działa.

  • 64. Data: 2013-04-12 13:49:47
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-11 18:51, Tomek pisze:

    > Masz na myśli mnogość oprogramowania w sensie modyfikowanych romów czy
    > zwykłych aplikacji?
    > Jeśli romów, to pobaw się kiedyś w ich zmianę to poznasz wtedy zalety
    > prostoty zmiany softu w nokiach z symbianem. A jeśli masz na myśli
    > mnogość aplikacji, to fakt, gimbusy cieszą się z setek tysięcy
    > zapalniczek i piwa w android markecie. To jest ta przewaga?
    > Duperelowatymi aplikacjami o dupę rozbić?

    Zwykłych aplikacji, po prostu każdy w nim znajdzie coś ciekawego dla
    siebie. I przestań mi zarzucać tego że ludzie wybierają Androida zamiast
    Symbiana, bo ja nie jestem nawet jego jakimś wielkim zwolennikiem.
    Powiem więcej - żałuje że nie poczekałem na Nokię 620 a kupiłem telefon
    z Androidem, który na dodatek w wersji 4.0.4 okazał się być znacznie
    mniej przyjazny użytkownikowi niż stara wersja 2.2.

  • 65. Data: 2013-04-12 13:54:59
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-11 19:03, atm pisze:

    > U mnie na Defy z CM nie wlacza, jesli odhacze ta funkcje.
    > Nie ma tez konfliktu miedzy defaultowa aplikacja a GO SMS PRO.

    Defy, o ile pamiętam ma starszą wersją Andka na pokładzie? U mnie na
    wersji 2.2 też żaden program do sms-owanie nie wchodzi w konflikt z tym
    fabrycznie zainstalowanym. Pomijam już tu problem z włączaniem się od
    czasu do czasu ekranu, bo to w sumie błahostka.

  • 66. Data: 2013-04-12 17:34:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl>

    > moze dla koncowego uztkownika.

    A jest jakiś niekońcowy ?

    > Architektura kernela jest mocno zbiezna.

    Co to kogo ...

    > Trwaja prace nad unifakcja kernela. W przyszlosci android bedzie oparty na
    > czystym linuksie.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Android_%28operating_sy
    stem%29#Linux

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(maszyna_wirtual
    na)

    Na tym pracują typowe programy w Androidzie