  • 41. Data: 2013-04-09 14:02:36
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Ale chyba sam przyznasz że to o niczym nie świadczy?

    To tylko twoje głupie wnioski ... wracaj do szkoły dziecko widać że lekcje
    się skończyły i dziś wcześniej wróciłeś do domu ...

  • 42. Data: 2013-04-09 15:40:21
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Z tego co słyszę, Symbian jest jeszcze gorszą opcją w telefonie niż
    > Android.

    Zapewne dlatego, że nie da się śledzić tak jak android, że nikt nie próbuje
    się włamywać do systemu z zewnątrz, tak jak do urządzeń z androidem, pewnie
    dlatego też, że sam nie pobiera aktualizacji i nie ściąga danych mobilnych
    bez wiedzy użytkownika oraz z powodu całej masy niedogodności występujących
    w androidzie i opisywanych tutaj, a nie mających miejsca w symbianie. No
    tak, ale co ja się mogę znać, zaczynałem od premiery 7650, przez 6630, e50,
    n95, c7 i N8, więc mam chyba nikłe pojęcie o systemie, o którym Ty z kolei
    nie masz bladego pojęcia.

  • 43. Data: 2013-04-09 16:21:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 15:40:21 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > n95, c7 i N8, więc mam chyba nikłe pojęcie o systemie, o którym Ty z kolei

    W N8 poprawili już te błędy - pod koniec ściągał aktualizacje i szpiegował
    koncertowo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 44. Data: 2013-04-09 21:03:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-09 16:21, Waldek Godel wrote:

    > W N8 poprawili już te błędy - pod koniec ściągał aktualizacje i szpiegował
    > koncertowo

    Dzieki temu znajomy, ktory jest z tych co nie wnikaja w ustawienia
    dostal fakture z Orange na ok 1000zl, to byla chyba jego najdrozsza
    aktualizacja :]
    Co do wirusow itd, Symbianowi tez daleko do idealu, sporo info jest na
    ten temat w sieci, teraz po prostu lepiej tworzyc cos na najbardziej
    popularne platformy.

  • 45. Data: 2013-04-11 09:40:19
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-09 14:01, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Poszukaj siobie bo nawej jak bym ci film nagrał to i tak nie
    > zrozumiesz ...

    Czym więcej się odzywasz tym gorzej dla Ciebie.. Tak w Twoim wypadku
    powiedzenie o wartościach milczenia jest jak najbardziej na miejscu. A
    przyznam że na początku uważałem Cie znawcę tematu.

    > Już wiem jedno ty nie jectech "chyba" debilem .. ty jesteś debilem ...
    > EOT

    Nareszcie pojąłeś bezsens tego co piszesz.. Wiesz jak komicznie wygląda
    to Twoje wściekanie się na adwersarza który nie może znaleźć polecanych
    przez Ciebie rozwiązań bo ich po prostu nie ma w jego aparacie. A
    debilem w sprawach gsm koniec końców Ty się okazałeś być. Ten mentorski,
    pouczający ton wypowiedzi może zmylić na początku każdego. A cała Twoja
    mądrość to zaznaczenie widocznych opcji w swoim aparacie i biegła
    obsługa przeglądarki stron www. I wyobraź sobie że ja wcale nie
    oczekiwałem od Ciebie (i zresztą od nikogo) rozwiązania problemu, ot
    tak sobie po spekulować ze znawcami tematu, a może się znajdzie jakieś
    rozwiązanie. A tu się trafia nauczyciel podający linki do stron... wiesz
    co - Ty nawet nie jesteś debilem - Ty jesteś błaznem pozującym na kogoś
    mądrego.

  • 46. Data: 2013-04-11 09:41:28
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-09 15:40, Tomek pisze:

> [...]
    > zaczynałem od premiery 7650, przez 6630, e50, n95, c7 i N8, więc mam
    > chyba nikłe pojęcie o systemie, o którym Ty z kolei nie masz bladego

    Osobiście nigdy nie miałem do czynienia z tym systemem. A więc to
    logiczne że tylko przytoczyłem powszechnie panującą opinię innych
    użytkowników Symbiana. No i chyba o ile się nie mylę to obecnie Nokia
    całkowicie zrezygnowała z tego systemu.

  • 47. Data: 2013-04-11 09:42:05
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-09 14:02, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > To tylko twoje głupie wnioski ... wracaj do szkoły dziecko widać że
    > lekcje się skończyły i dziś wcześniej wróciłeś do domu ...

    Masz jakąś obsieję na punkcie ludzi młodych?

  • 48. Data: 2013-04-11 10:24:22
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Czym więcej się odzywasz tym gorzej dla Ciebie.. Tak w Twoim wypadku
    > powiedzenie o wartościach milczenia jest jak najbardziej na miejscu. A
    > przyznam że na początku uważałem Cie znawcę tematu.

    Ty wyglądałeś na zagupionego w temacie tel. z androidem ale jak widać
    okazałes się zwykłym trolem do twego debilem który nie potrafi zrozumieć
    tego co się do niego pisze.

  • 49. Data: 2013-04-11 10:24:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Masz jakąś obsieję na punkcie ludzi młodych?

    Dziś brak zajęć w szkole czy lekcje informatyki ...

  • 50. Data: 2013-04-11 12:40:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-08 11:12, Trybun wrote:

> [...]
    > uwierz - nie pytałbym innych. Chodzi mi nie o opcje których nie ma, a o
    > możliwość dotarcia do sedna problemu oparte na własnych doświadczeniach

    Caly czas dyskusja dotyczy GO SMS PRO, prawda?
    Z ciekawosci sprawdzilem te opcje.
    Trybun, znalezienie tych funkcji, bez screenshota Chrisa, zajelo mi hmmm
    - ze 3-5 sekund od uruchomienia programu.
    Jedna opcja umozliwia wyswietlenie okienka z informacja o przychodzacym
    SMSie po odblokowaniu ekranu a druga funkcja umozliwia wlaczenie ekranu
    gdy przyjdzie wiadomosc...