  • 1. Data: 2013-04-01 22:02:23
    Temat: Ladowarka Alcatel ICS02 + Nokia 3510i
    Od: Krzysztof <...@a...sd>

    Mam telefon Nokia 3510i, niestety bez oryginalnej ladowarki. Czy moge
    bezpiecznie zasilic go modelem Alcatel ICS02? Nominalnie daje 4.5V,
    350mA, Niestety nieobciazony wg mojegu multimetru podaje 7,66V! "Ten typ
    tak ma" - ma problem ze stabilizacja napiecia i po obciazeniu napiecie
    spadnie do 4.5V? Nic sie nie stanie, jesli podlacze Nokie do troche
    wyzszego napiecia podawanego przez ta ladowarke?

  • 2. Data: 2013-04-01 22:26:41
    Temat: Re: Ladowarka Alcatel ICS02 + Nokia 3510i
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > spadnie do 4.5V? Nic sie nie stanie, jesli podlacze Nokie do troche
    > wyzszego napiecia podawanego przez ta ladowarke?

    Ładowarka do Nokii 3,6V bez obciążenia daje ponad 8V.

  • 3. Data: 2013-04-01 23:13:13
    Od: Krzysztof <...@a...sd>

    Jingiel wrote:
    > Ładowarka do Nokii 3,6V bez obciążenia daje ponad 8V.

    Dziekuje. A czy roznica w napieciu nominalnym (pod obciazeniem) 3.7V
    (ladowarka NOKIA ACP-7E) vs. 4.5V (ladowarka Alcatel ICS02) moze
    stanowic problem?

  • 4. Data: 2013-04-02 23:46:21
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Dziekuje. A czy roznica w napieciu nominalnym (pod obciazeniem) 3.7V
    > (ladowarka NOKIA ACP-7E) vs. 4.5V (ladowarka Alcatel ICS02) moze
    > stanowic problem?

    Z moich doświadczeń wynika, że starsze Nokie są fochliwe, jeśli chodzi o
    ładowarki. Po prostu podłącz i zobacz, czy ładuje, najwyżej dostaniesz
    komunikat "bateria nie jest ładowana".
    --
    Grzexs