  • Data: 2011-03-14 15:42:14
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-13 17:49, Wit Jakuczun wrote:
    > Wymieniane były rekordy. Nie wiem czy to POD czy nie :)

    Zależy czy masz serializator tych rekordów.

    > Użycie tego czy innego języka do napisania kawałka kodu wynikało u mnie
    > z powodów, o których pisał A.L. Te języki po prostu pozwalały na
    > zakończenie projektu tzw. "sukcesem". Czyli w skończonym czasie i budżecie.

    O ile uzycie tego języka jest tanie. Teraz wracając na ziemie:
    rozpoczynanie wykladu z uzyciem 3 różnych języków: jeden do dodawania,
    drugi odejmowania a trzeci wyświetlania wyniku jest głupie. Bo my tu o
    dydaktyce rozmawiamy.

    > prognostycznych. Reszta była napisana w C++. Taki tandem (R+C++) dużo
    > lepiej się sprawdzał (i nadal się sprawdza) od podejścia, w którym
    > modele były pisane w C++.

    To banały. Sam stosuje matlaba z C++, jave z C, pythona z bashem i
    herbate z cukrem. Nijak się to nie przenosi na dydaktykę gdzie najlepiej
    bez sztucznych ograniczeń ideologicznych przedstawić problem i sensowne
    rozwiązanie.

    > Ale ja nie dyskutuję o dydaktyce.

    To niestety watek o nauczaniu Pascala.

    > Do uczenia danego paradygmatu
    > najlepiej skorzystać z języka w pełni wspierającego dany paradygmat.

    A jeśli to dwa paradygmaty? Co tam dwa, trzy w jednym algorytmie ! To
    Pascal oczywiście dalej nadaje się idealnie, nie?