  • Data: 2011-03-23 08:29:33
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Brak rozsądnego GC albo jakiś czas temu z glupiego pytania o mapę w
    > delphi na pl.c.l.d rozpętałem flame w ktorym okazało się że *wektor*
    > jest najbardziej zaj... do wszystkiego bo ... tylko on jest w delphi by
    > default itp.
    Jakoś zapomniałeś dodać tego, ze chciałeś użyć do tego
    1) Delphi sprzed 10 lat
    2) Nie chciałeś użyć dodatkowych bibliotek dla tego dziadka.

    A z tym wektorem, to już przesada że jest "zaj... do wszystkiego" - może
    dla Ciebie, wyniosłeś to z tej uczelni, tak?

    Wektor jest w Delpi od zawsze, co nie znaczy że głupiej mapy nie ma -
    jest, w standardzie od kilku lat.
    Powiedziałem wtedy i powtórzę jeszcze raz - oczywiście, żałuję że
    generycznej mapy nie było równie wcześnie jak np. w C++, ale cieszę się
    że w końcu jest.

    > O kilku standardach obiektowości trudno wspominać, bo to
    > nawet nie jest balagan.
    A co to konkretnie znaczy?
    Co masz na myśli pisząc o kilku standardach obiektowości?

    --
    wloochacz