  • Data: 2011-03-15 10:34:57
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mar, 10:55, Andrzej Jarzabek <a...@g...com> wrote:

    > Pozostaje w takim razie pytanie, co jest dobrą praktyką w takich
    > sytuacjach.

    Ale w jakich? Bo rozmawiamy o różnych. W moim przypadku dobrą praktyką
    było użycie specjalizowanego języka. W Twoim zasymulowanie go w języku
    wiodącym. To zależy od sytuacji.
    Ja bym się kierował kryteriami kosztu. W moim przypadku użycie
    specjalizowanego języka miało uzasadnienie ekonomiczne. Dobrym
    kryterium też jest korzystanie z czegoś co inni stworzyli. Prolog był
    mi potrzebny do rozwiązania konkretnego problemu. Podobnie jest z R
    czy językami typu OPL. Używam ich bo wraz z nimi otrzymuję zestawy
    bibliotek, których implementacja w języku wiodącym byłaby zbyt trudna.

    Pozdrawiam,
    Wit