  • Data: 2011-03-15 20:30:05
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-15 21:11, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Mówiłem o w miarę konkretnej sytuacji w momencie, kiedy się wciąłeś.
    > Przypomnę: program był w C++, trzeba było do niego dopisać kawałek kodu,
    > który w naturalny sposób można wyrazić w postaci funkcyjnej.
    >
    > Można to zrobić na trzy sposoby:
    > a) Połączyć program w C++ z programem w innym języku i napisać tamten
    > kod w tym języku,
    > b) Napisać ten kod w C++ w stylu funkcyjnym
    > c) Napisać ten kod w C++ stylu proceduralnym

    To nie jest konkretna sytuacja. Podtrzymuję to co napisałem poprzednio.
    To ZALEŻY.

    Konkret podał np. Sebastian: "Ja raczej nie widzę potrzeby uzywania
    *osobnego* języka do napisania funkcji komparującej do sortowania w
    C++." - w tym przypadku wybrałbym b) lub c).

    W moim przypadku wybór b) lub c) odpadał z powodów ekonomicznych oraz
    wydajnościowych. Tak więc wybrałem a).

    Pozdrawiam,
    Wit