  • Data: 2011-12-10 18:33:04
    Temat: Re: Program RIMU do projektowania
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W zasadzie pytanie jest też do mnie.
    W takim razie po kolei.
    Pytający nie pracuje dla nas w żadnym stopniu.
    Z całą pewnością, gdyż nigdy nie zatrudnialiśmy nikogo do reklamowania RIMU.
    Nawet, gdy ukazał się w Elektronice Praktycznej na CD - nie mieliśmy z tym
    nic wspólnego. Ktoś z EP ściągnął z naszej strony program i tyle. Następnie
    został porównany do innych w artykule.
    Nie mieliśmy żadnego kontaktu z redakcją.
    Oczywiście nie mamy też nic przeciw.
    Kto chce to proszę się zapoznać z numerem 4 z roku 2004.
    Fajnie wyszło, bo w sumie program był oceniony bardzo pozytywnie
    i jest to, w tej systuacji, obiektywna opinia.
    Zrobiłem ponad 100 projektów na RIMU i ja sobię go cenię.
    Dlatego staliśmy się przed laty dystrybutorem firmy Hutson na Europę.

    Klientów jest wielu.
    Nie tylko w Polsce. Oczywiście pamiętajmy, że branża jest dość wąska.

    Ja osobiście zachęcam.

    Osoby które są podejrzliwe i od razu oceniają pytającego, proszę o
    wstrzemięźliwość.
    Myślę, że jasno przedstawiłem systuację.

    --
    -- .
    pozdrawiam