-
11. Data: 2009-07-30 20:03:30
Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Od: "PWK" <p...@i...pl>
Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h4su62$49r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał
> w wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg@40tude.net...
>> Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np
>> takim
>> Playu.
>>
>> Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
>> ostatni okres rozliczeniowy.
>> Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
>> najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. ...[ciach]
>
> Zupełnie nie rozumiem. Logujesz się do eboku i drukujesz sobie fakturę.
> Jeśli nie masz drukarki - przepisujesz ręcznie.
> W czym problem? Bo widzę, że komputer działa...
>
>
Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło,
które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka?
--
pwk
-
12. Data: 2009-08-01 07:04:26
Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Od: ztomasz <z...@o...pl>
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
> Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
> Playu.
>
> Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
> ostatni okres rozliczeniowy.
> Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
> najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
> sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
> ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
> tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
> formowym, albo kontakt z BOKiem.
> No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
>
>> Dzień dobry.
>
>> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
>> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
>> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
>> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
>> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
>> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
>> Z góry dziękuję za odpowiedź.
>
> Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
> treści:
>
>> Odpowiedź
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
>> Prosimy o cierpliwość.
>> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
>> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
>
> No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
> człowieka:
>
>> Temat
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> pytanie o fakturę
>
>
>> Wątek dyskusji
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
>> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
>> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
>> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
>> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
>
>> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
>> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
>> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
>> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
>
>
> No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
> sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
> wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
> się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
> wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
> Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
> a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
> zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
>
> A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
> zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
> ale ze spamlisty to już nie potrafili...
>
Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke.
Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
-
13. Data: 2009-08-01 07:08:59
Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Od: ztomasz <z...@o...pl>
PWK pisze:
> Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło,
> które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka?
Dodam jeszcze ze sms mozna wylaczyc w celu potwierdzenia logowania, ale
i tak nie dostaniesz sie do eboak poniewaz strona przy rezygnacji jest
wylaczana.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=