-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
t-for-mail
From: ztomasz <z...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Date: Sat, 01 Aug 2009 09:04:26 +0200
Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Lines: 79
Sender: z...@9...254.155.96
Message-ID: <h50pdp$39o$3@news.wp.pl>
References: <k...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 94.254.155.96
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.wp.pl 1249110268 3384 94.254.155.96 (1 Aug 2009 07:04:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2009 07:04:28 +0000 (UTC)
X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
In-Reply-To: <k...@4...net>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977547
[ ukryj nagłówki ]Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
> Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
> Playu.
>
> Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
> ostatni okres rozliczeniowy.
> Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
> najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
> sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
> ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
> tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
> formowym, albo kontakt z BOKiem.
> No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
>
>> Dzień dobry.
>
>> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
>> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
>> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
>> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
>> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
>> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
>> Z góry dziękuję za odpowiedź.
>
> Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
> treści:
>
>> Odpowiedź
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
>> Prosimy o cierpliwość.
>> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
>> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
>
> No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
> człowieka:
>
>> Temat
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> pytanie o fakturę
>
>
>> Wątek dyskusji
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
>> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
>> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
>> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
>> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
>
>> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
>> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
>> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
>> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
>
>
> No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
> sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
> wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
> się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
> wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
> Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
> a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
> zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
>
> A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
> zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
> ale ze spamlisty to już nie potrafili...
>
Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke.
Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.09 07:08 ztomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- 2024-12-23 Przedłużacz USB-C działa w połowie
- 2024-12-24 Cicha noc...
- 2024-12-24 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-23 Opole => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Ka
- 2024-12-23 Łódź => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)