eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProfesjonalizm obsługi w PlusieRe: Profesjonalizm obsługi w Plusie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: ztomasz <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Date: Sat, 01 Aug 2009 09:04:26 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 79
    Sender: z...@9...254.155.96
    Message-ID: <h50pdp$39o$3@news.wp.pl>
    References: <k...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.155.96
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1249110268 3384 94.254.155.96 (1 Aug 2009 07:04:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2009 07:04:28 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <k...@4...net>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977547
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    > Playu.
    >
    > Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
    > ostatni okres rozliczeniowy.
    > Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
    > najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
    > sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
    > ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
    > tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
    > formowym, albo kontakt z BOKiem.
    > No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
    >
    >> Dzień dobry.
    >
    >> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
    >> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
    >> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
    >> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
    >> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
    >> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
    >> Z góry dziękuję za odpowiedź.
    >
    > Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
    > treści:
    >
    >> Odpowiedź
    >> ----------------------------------------------------
    -----------
    >> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
    >> Prosimy o cierpliwość.
    >> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
    >> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
    >
    > No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
    > człowieka:
    >
    >> Temat
    >> ----------------------------------------------------
    -----------
    >> pytanie o fakturę
    >
    >
    >> Wątek dyskusji
    >> ----------------------------------------------------
    -----------
    >> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    >> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    >> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
    >> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
    >> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
    >
    >> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
    >> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
    >> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
    >> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
    >
    >
    > No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
    > sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
    > wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
    > się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
    > wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
    > Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
    > a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
    > zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
    >
    > A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
    > zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
    > ale ze spamlisty to już nie potrafili...
    >

    Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke.
    Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: