  • 1. Data: 2013-06-19 15:53:53
    Temat: Produkuje ktoś już...kołderki
    Od: Waz <w...@o...pl>

    jakieś takie maty antygradowe ?

    coś w stylu poduszki albo koca itp pompowanego pneumatycznie albo
    zwijanego...

    myślę że jest zapotrzebowanie

  • 2. Data: 2013-06-19 16:19:27
    Temat: Re: Produkuje ktoś już...kołderki
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.06.2013 15:53, Waz pisze:
    > jakieś takie maty antygradowe ?
    >
    > coś w stylu poduszki albo koca itp pompowanego pneumatycznie albo
    > zwijanego...
    >
    > myślę że jest zapotrzebowanie

    ja wożę plandekę, jakiś stary baner reklamowy, w bagażniku.
    Do kolegi dziś przyszedł ubezpieczyciel obejrzeć samochód, wycenił
    naprawę na 600zł! a samochód cały w dziurach.
    Tylko czekać aż ubezpieczenie od gradobicia będzie dodatkową, osobną
    opcją w AC.

  • 3. Data: 2013-06-19 23:10:16
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Tylko czekać aż ubezpieczenie od gradobicia będzie dodatkową, osobną opcją
    > w AC.

    a kto nie wykupi, będzie ćwiczył

    http://www.youtube.com/watch?v=_Y8ptQ9A5AU

  • 4. Data: 2013-06-20 11:02:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.06.2013 23:10, kor_nick pisze:

    > a kto nie wykupi, będzie ćwiczył
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_Y8ptQ9A5AU

    ROTFL. :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 5. Data: 2013-06-20 15:54:42
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 czerwca 2013 15:53:53 UTC+2 użytkownik Waz napisał:
    > jakieś takie maty antygradowe ?
    >

    > coś w stylu poduszki albo koca itp pompowanego pneumatycznie albo
    >
    > zwijanego...
    >

    > myślę że jest zapotrzebowanie

    W telewizji reklamują materace dmuchane z Lidla. Chyba 39 złotych. Czyli produkują to
    o co pytasz. Folię pęcherzykową widziałem w sklepie. Też ochroni. Z tym że to wariant
    dla tych co nie lubią dmuchać. Dmuchane lale do dmuchania też się sprawdzą.

  • 6. Data: 2013-06-21 08:36:28
    Od: a...@g...com

    > http://www.youtube.com/watch?v=_Y8ptQ9A5AU
    plywak jakis, tzw zabka....
    co do meritum.
    chroncie jak juz musicie slupki i brzegi auta - tam gdzie sie trudno dostac. dach i
    klapy przodu i tylu da sie latwo wyciagnac - jest dostep. gorzej z blotnikami i
    slupkami.
    tez maja spece na to metody ale jest gorzej trudniej i drozej....
    gdzies w okolicach Pszczyny jest magik co robi to juz 20 lat i wyciaga wszystko.. ale
    aktualnie terminy na lipiec - 2014 oczywiscie.....

  • 7. Data: 2013-06-21 14:48:18
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-06-20 15:54, k...@g...com pisze:

> [...]
    wariant dla tych co nie lubią dmuchać. Dmuchane lale do dmuchania też się sprawdzą.

    A czy na wyposażeniu są kask i ochraniacze dla montującego osłonę w
    trakcie gradu? :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __