  • 1. Data: 2011-08-19 16:12:25
    Temat: Producenci obudów?
    Od: Twat <n...@o...pl>

    Jakie firmy produkują obudowy?
    do głowy przychodzi mi tylko enlight

    szukam obudowy solidnie wykonanej micro ATX 1x5.25" z zasilaczem cena
    nie gra roli, liczy się jakość wykonania, najlepiej aluminium, podobają
    mi się delle optiplex...

  • 2. Data: 2011-08-19 16:20:18
    Temat: Re: Producenci obudów?
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 18:12, Twat pisze:
> [...]
    >
    > szukam obudowy solidnie wykonanej micro ATX 1x5.25" z zasilaczem cena
    > nie gra roli, liczy się jakość wykonania, najlepiej aluminium, podobają

    Lian Li i Silverstone.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 3. Data: 2011-08-19 16:28:42
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Twat" <n...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > gra roli, liczy się jakość wykonania, najlepiej aluminium, podobają mi się

    Zalman
    Tehrmaltake
    Silverstone
    Sharkoon
    NZXT
    Nox Xtreme
    Nofan
    Moneual
    Cooltek
    Enermax
    Antec
    Aerocool
    Fractal Design

    Wystarczy?

  • 4. Data: 2011-08-19 17:38:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Twat" <n...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Zalman
    > Tehrmaltake
    > Silverstone
    > Sharkoon
    > NZXT
    > Nox Xtreme
    > Nofan
    > Moneual
    > Cooltek
    > Enermax
    > Antec
    > Aerocool
    > Fractal Design
    > Wystarczy?

    Chieftec chyba jeszcze

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-08-19 17:43:13
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Irokez jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
    runami na koźlej skórze:

    > Chieftec chyba jeszcze

    oraz Cooler Master, Akasa, Tacens i Xigmatek

    --
    _____