  • Data: 2012-02-06 08:54:33
    Temat: Re: Procesory Intel w laptopach
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-06 09:27, BAREK wrote:
    > Witam,
    > Kiedy przy zakupie laptopa myśleć o procesorze i7 a kiedy i5 albo i3?
    > Zastosowania ogólne, praca, internet, multimedia, baardzo rzadko gry.
    > Czasem przeglądarka CAD, prosta edycja/obróbka zdjęć.
    > Czy dla Win7 64bit ma znaczenie ilość RAM? w jakich zastosowaniach?

    Z mojej perspektywy dla tradycyjnej biurowej pracy w zupelnosci
    wystarczy i3 /ba nawet sprawdza sie w wielu grach, oczywiscie do pewnego
    poziomu detali/.

    Tematem jest liczna core'ow, a z tym zwiazana jest mozliwosc
    wykorzystania calej mocy procesora przez aplikacje. Przy zakresie, który
    opisujesz nie wymyślałbym niczego poza i3.

    Przy cenach pamięci proponuje traktować Win764bit jako podstawową
    konfiguracje. Dalej to kwestia aplikacji, jeżeli pracujesz na bitmapach
    i dany program wykorzysta 1-2GB pamieci, mozna pomyslec o 8GB