  • 41. Data: 2017-05-10 21:10:08
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/10/2017 12:35 AM, Marek wrote:
    > sciągać
    > Andsmb Ci nie działa??

    Total Commander też działa. Tylko oba działają tak "trochę" czyli niby
    sie integrują z Androidem, azle tylko częsciowo.

    Problem w tym że nie obsługuje natywnie. Niepojęte.

  • 42. Data: 2017-05-10 21:12:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/10/2017 12:22 AM, Marek wrote:
    > na
    > A nie lepiej to robić laptopem? Współczesne zdjęcia duże są.

    Laptopy też duże są.

    Jestem pewny że można zrobić coś wielkości dysku 2.5 cala z małym
    ekranem i gniazdkiem sd. Nawet bez baterii, zasilane z powerbanku. Ale
    nikt nie zrobił. Przesadzam: jest FlashTrax, ale to jest urzadzenie
    zaprojektowane w sposób żenujący i już dawno outdated.

  • 43. Data: 2017-05-10 22:09:08
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

> [...]
    > nikt nie zrobił. Przesadzam: jest FlashTrax, ale to jest urzadzenie
    > zaprojektowane w sposób żenujący i już dawno outdated.

    Jest jeszcze odroid (C1+, C2), ale żre prąd jak smok. Ma baterię, ale to
    zasilanie awaryjne, a nie podstawowe. Od razu potwierdzam, pod Androidem
    ma problemy z montowaniem kilku nośników, tzn po reboocie widzi dwa
    pendrajwy i ich zawartości, tyle że nośnik wkładany po starcie już tylko
    jeden. Widzi sam nośnik jako taki, ale jego zawartości już nie.
    Przynajmniej C2 tak działa. Ubuntu to oczywiście inna bajka.
    Jest do tego parę wyświetlaczy (nie za dużo), również dotykowych. Tak
    sobie to jest zrobione, ale działa.

    Pozdrawiam

    DD

  • 44. Data: 2017-05-10 22:28:48
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 10 May 2017 21:12:07 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > nikt nie zrobił. Przesadzam: jest FlashTrax, ale to jest urzadzenie
    > zaprojektowane w sposób żenujący i już dawno outdated.

    WD robi takowe urządzenie, zwie się to MyPassport Wireless, ma sporo
    bajerów ale swoje kosztuje...
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 45. Data: 2017-05-11 08:04:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 May 2017 21:07:23 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > W tabletach nie ma takich zabezpieczeń (zazwyczaj)

    > W PC nie ma takich zabezpieczeń.

    No i właśnie dlatego był zwyczaj by chować kartę pod baterią.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2017-05-11 08:08:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 May 2017 21:09:14 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewno, mogę zrobić jednoprzyciskowy kopiowacz. Ale to troche
    prymitywne,
    > coś sie popsuje i w środku lasu zostanę z migającą diodą.

    W sensie raspi się popsuje? To weź pic32 lub jakoś stm32 i złóż taką
    kopiowarkę, do każdego z tych arch. są gotowe liby do usb masstorage
    i sdio. Można taki soft poskładać w weekend.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2017-05-11 08:10:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 May 2017 21:10:08 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Total Commander też działa. Tylko oba działają tak "trochę" czyli
    niby
    > sie integrują z Androidem, azle tylko częsciowo.
    > Problem w tym że nie obsługuje natywnie. Niepojęte.

    Nie rozumiem o czym piszesz. Bardzo często używam andsmb i nie mam z
    tym żadnych problemów. Podejrzewam jak zwykle używasz nieodpowiednich
    narzędzi do określonego zadania.

    --
    Marek

  • 48. Data: 2017-05-11 10:45:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/11/2017 8:10 AM, Marek wrote:
    > niby
    > Nie rozumiem o czym piszesz.

    Piszę o tym że sciezka "na zasób sieciowy" nie jest natywnie obsługiwana
    przez większość oprogramowania bo nie obsługuje jej OS. Dotyczy to np.
    połowy odtwarzaczy multimediów.

    Tak, mozna zamontować. Ale w sambie nie o to chodzi.

  • 49. Data: 2017-05-11 10:48:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/11/2017 8:08 AM, Marek wrote:
    > prymitywne,
    > W sensie raspi się popsuje?

    W sensie:
    a) filesystem na karcie sie popsuje i wymaga akcji interaktywnej
    b) filesystem na dysku sie popsuje i wymaga akcji interaktywnej
    c) kernel stwierdzi że dzisiaj roota mu sie nie chce zamontować
    d) bedzie reading/writing error

    > To weź pic32 lub jakoś stm32 i złóż taką

    No więc właśnie. Oferujesz rozwiązanie z gatunku "weź poświęć 400h
    swojego życia". Eeee... nie.

    > sdio. Można taki soft poskładać w weekend.

    Nie. Wykonenie hardware który nie rozpadnie sie na kawałki, sensownej
    obudowy, sensownego wyświetlacza, sensownego gui, sensownego wszystkigo
    to nie jest weekend.

  • 50. Data: 2017-05-11 10:51:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/11/2017 8:04 AM, Marek wrote:
    > No i właśnie dlatego był zwyczaj by chować kartę pod baterią.

    Że jak? Karte pod bateria chowa się w telefonach. W tabletach bardzo
    mało takich myków widzę. Wskaż różnicę. Ja nie widzę.

    PS. W wielu tabletach karta SIM jest wyjmowalna, ba, system widzi
    wyjęcie i wlożenie na gorąco. Czym się to rózni od telefonu, nie pojmuje.