  • 1. Data: 2017-05-03 18:33:33
    Temat: wsparcie polskich elit
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nie no teraz to już przegrałem totalnie,
    ciekawi mnie w jaką to wiedzę wyposażeni zostaną nasi lokalni europejscy
    liderzy, żeby współobsługiwać sprzęt wojskowy lokowany u nas przez
    sojuszników europy?

  • 2. Data: 2017-05-03 18:45:59
    Temat: Re: wsparcie polskich elit
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chętnie bym podyskutował jak postawy europy tzw. zieloni wybierają
    kompetentnych do realizowanych przez siebie tzw. misji...

  • 3. Data: 2017-05-03 19:00:02
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dobra wrzucę pytanie do dyskusji:

    czy do eu-służb zatrudniają postawy o odpowiednim poziomie debilizmu?

  • 4. Data: 2017-05-03 19:11:28
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    szukając materiałów na moją stronę trafiłem na takiego euro-komandosa
    http://www.goldenline.pl/mariusz-wisniewski20/

    to jest kur... niesprawiedliwe, dlaczego powskie chuje mają łatwo, a
    reszta ma trudno, żeby nie powiedzieć bardzo trudno...

  • 5. Data: 2017-05-03 21:22:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oni gry robia?

  • 6. Data: 2017-05-04 18:19:33
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    robią to oni co najwyżej wielkie śmierdzące g... zwłaszcza lubią pod
    siebie...

    pojawił się taki problem, że elitom popis/eu od czasu przełomu wmawiano,
    że tylko oni są ekspertami (pisałem już przykłady geniuszu ich
    intelektu)... a tu się okazało, że pisowscy frajerzy też potrafią... i
    się zrobił problem, którego nie wiadomo jak ugryźć... taka żaba (taki
    euro-dżołk)...

  • 7. Data: 2017-05-06 23:35:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-03 o 19:11, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > to jest kur... niesprawiedliwe, dlaczego powskie chuje mają łatwo, a
    > reszta ma trudno, żeby nie powiedzieć bardzo trudno...

    Może dlatego, że nie chcą utrzymywać popier....nych lewaków, którzy o
    każdą pierdołę pytają grupy, a za swoją tępotę obwiniają tuska.

  • 8. Data: 2017-05-06 23:50:34
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wiesz, nie robię z tego tajemnicy, że na politechnice warszawskiej
    najpilniej strzeżoną tajemnicą były ideały wspólnej wolnej europy...

    mógłbyś mi pomóc je odtworzyć, już co prawda "za późno!" (że zacytuję),
    ale tak z ciekawości to bym poznał...

  • 9. Data: 2017-05-07 01:02:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 23:50, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > mógłbyś mi pomóc je odtworzyć, już co prawda "za późno!" (że
    > zacytuję), ale tak z ciekawości to bym poznał...

    Ale to cie przerasta jak unia.

  • 10. Data: 2017-05-07 01:09:28
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 06.05.2017 o 23:35, Uzytkownik pisze:

    > Może dlatego, że nie chcą utrzymywać popier....nych lewaków, którzy o
    > każdą pierdołę pytają grupy, a za swoją tępotę obwiniają tuska.

    Drogi pizdowaty Uzytkowniku, przestań z łaski swojej odpisywać na posty
    swojego upośledzonego kolegi.
    Cała społeczność newsgroups będzie ci wdzięczna.

    Z harcerskim pozdrowieniem

    --
    Kaczin