  • 71. Data: 2017-05-12 08:30:27
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/12/2017 12:04 AM, J.F. wrote:
    > Ale nie powiedziales jak pogodzic dwa OS zarzadzajace jednym dyskiem.

    samba ... linijkę wyżej ...

    > No tak prawde mowiac ... SMB to wymysl MS, to nie moze byc dobre,
    > niech zyje NFS :-)

    NFS jest upierdliwy przeraźliwie. Dziękować MS że przypadkiem coś
    sensownego im wyszło.

    > Wystarczy, ze satysfakcjonuje ... Googla, i 90% klientow.

    Wiem i o tym mowa.

  • 72. Data: 2017-05-12 11:11:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 May 2017 08:28:28 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nastepny internetowy psycholog.
    >Nie dostałeś dostatecznie po dupie w poprzednich watkach?

    Na prawdę staram Ci się pomóc a robisz focha. Brak akceptacji to
    bardzo poważny problem, bardzo często przechodzi w depresję a z tym
    nie ma żartów.

    Chyba mnie z ki

    --
    Marek

  • 73. Data: 2017-05-12 11:23:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 May 2017 08:26:26 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > https://raspberrypi.stackexchange.com/questions/7978
    /how-can-i-prevent-my-pis-sd-card-from-getting-corru
    pted-so-often
    > http://elinux.org/RPi_SD_cardd
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Wear_leveling

    Masz jakąś misję ewangelizacji o WL? Wiemy o tym.

    > Słuszna uwaga. Każdego powinno byuć stać na "porzadną kartę bez
    wear
    > levellingu" czyli nieporzadną.

    Nie ma kart bez wl natomiast są karty slc w cenie circa ~300 zl za
    1GB i o takich kartach piszę bo innych nie odważylem się używać jako
    karta do rootfs. Ale domyślam się, że mamy tutaj przypadek "nie stać
    go i dorabia ideologię ewangelizując o wl" :}

    --
    Marek