  • 31. Data: 2017-05-10 00:27:48
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 May 2017 20:01:05 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Wyjdzie frustracja bo 99% telefonów z androidem wymaga wyjecia
    baterii
    > przed wyjeciem karty SD. Nie wiem kogo należalo by za to
    rozstrzelać.
    > Widać taniej "naprawić" koncept w hardware niż poprawić software.

    Musiałaby byc mechaniczna blokada by user nie wyciągał w trakcie...

    --
    Marek

  • 32. Data: 2017-05-10 00:34:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 May 2017 20:05:25 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Qi w idealnych warunkach wydoli mi max 0.5A. Na zasilanie dysku
    wpiętego
    > w zlacze nie wystraczy, na niektóre pendrive też (!). Dodatkowo
    musisz
    > mieć telefon z Qi, uniwersalne zabawki okupują ... port USB. Tak
    źle,
    > tak niedobrze.

    Jak już tak chcesz kombinowac z przygrywarką, to czemu nie, zrobisz
    jej na jakims raspi?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2017-05-10 00:35:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 May 2017 22:16:18 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > wifi + samba. Teoretycznie. A i zapomniałem: przecież Android nie
    > zajdzie tak nisko żeby jakies pliki po pryszczerskich serwerach
    sciągać

    Andsmb Ci nie działa??

    --
    Marek

  • 34. Data: 2017-05-10 02:56:50
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > baterii
    > rozstrzelać.
    >
    > Musiałaby byc mechaniczna blokada by user nie wyciągał w trakcie...

    Za to w moim Szajsungu jest nawet przewidziane wyciąganie karty "na
    gorąco"... No, nie tak całkiem gorąco, trzeba najpierw wybrać z
    odpowiedniego menu "odinstaluj kartę" i mozna ją usunąć, nie wyłączając
    telefonu.

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.

  • 35. Data: 2017-05-10 07:56:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 May 2017 02:56:50 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
> [...]
    > gorąco"... No, nie tak całkiem gorąco, trzeba najpierw wybrać z
    > odpowiedniego menu "odinstaluj kartę" i mozna ją usunąć, nie

    Właśnie chudzi p to, że są tacy co nie chce im się wybierać to
    "odinstaluj" i wyciągają na żywca.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2017-05-10 11:21:56
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > wyłączając
    >
    > Właśnie chudzi p to, że są tacy co nie chce im się wybierać to
    > "odinstaluj" i wyciągają na żywca.

    Jak nie poprzenosiłem tam jeszcze istotnych rzeczy, to też parę razy mi się
    nie chciało, a raz zdarzyło się niezamierzenie, skutków negatywnych brak.
    Nie wiem, jak dzisiaj by było, jak zgrywam z karty, w ogóle wyłączam
    telefon, w końcu to trwa ledwie chwilę. Czasem, jak też coś poza telefonem
    dogram, to system w telefonie musi to sobie jakby wciągnąć, przez nawet
    kilka minut, zasób na karcie potrafi byc niedostępny, ale potem wszystko
    wraca samo.
    A zarządzaniu pamięcią w Andrucie to ja się w ogóle dziwię - w pamięci
    "dyskowej" giga wolnego, w RAM... będzie ze 300 mega, na karcie 20-kilka
    giga (kartę mam 32 giga), chcę dołożyć niewielką apkę, 40 mega coś jej
    będzie (starczyło by na kilka takich), a nawet mniej, a Andrut pluje, że
    ciasno jest i mówi, że nie zainstaluje... I weź tu kop się z koniem...
    Wszelkie podglądy mówią, że echo z nudów umiera (nie, no trochę towarzystwa
    jest), a to ciasno i ciasno. Czyszczenie programami daje ledwie nikłą
    poprawę, więc jakby błąd statystyczny, a nie rzeczywisty rezultat.
    Dobrze chociaż, że sam telefon jest raczej stabilny i zwiechy zdarzają się
    naprawdę rzadko.

  • 37. Data: 2017-05-10 12:45:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 May 2017 11:21:56 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
> [...]
    pluje, że
    > ciasno jest i mówi, że nie zainstaluje... I weź tu kop się z

    Jesteś pewien, że to 1GB wolnego to miałeś na wew. partycji
    systemowej ("pamiec telefonu")?
    Tam musi być min ~300 MB woolnego by zainstalować nawet 1kB
    aplikację. Ta rezerwa musi być dla systemu (wew. bazy danych typu
    zapis smsow, cache aplikacyjny itp.)

    --
    Marek

  • 38. Data: 2017-05-10 16:48:12
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > pluje, że
    > koniem...
    >
    > Jesteś pewien, że to 1GB wolnego to miałeś na wew. partycji systemowej
    > ("pamiec telefonu")?

    Tak, 900-coś MB, prawie pod 1 giga.

    > Tam musi być min ~300 MB woolnego by zainstalować nawet 1kB aplikację. Ta
    > rezerwa musi być dla systemu (wew. bazy danych typu zapis smsow, cache
    > aplikacyjny itp.)

    To ja wybieram Windows 95, czt NT4...

  • 39. Data: 2017-05-10 21:07:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/10/2017 12:27 AM, Marek wrote:
    > Musiałaby byc mechaniczna blokada by user nie wyciągał w trakcie...

    W tabletach nie ma takich zabezpieczeń (zazwyczaj).

    W PC nie ma takich zabezpieczeń.

  • 40. Data: 2017-05-10 21:09:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/10/2017 12:34 AM, Marek wrote:
    > Jak już tak chcesz kombinowac z przygrywarką, to czemu nie, zrobisz jej
    > na jakims raspi?

    Bo jeszcze nie spotkalem eleganckiej obudowy do PI która ma takie cechy jak:
    a) nie jest do pi tylko czegoś podobnego bo PI projektowali po pojaku
    (porty na wszystkie strony)
    b) ma wyświetlacz
    c) ma zasilanie bateryjne

    Pewno, mogę zrobić jednoprzyciskowy kopiowacz. Ale to troche prymitywne,
    coś sie popsuje i w środku lasu zostanę z migającą diodą.