  • Data: 2017-05-10 11:21:56
    Temat: Re: Proces bootowania windows CE z okolic wersji 2
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.9169738918528387436@news.neostrada.pl
    > wyłączając
    >
    > Właśnie chudzi p to, że są tacy co nie chce im się wybierać to
    > "odinstaluj" i wyciągają na żywca.

    Jak nie poprzenosiłem tam jeszcze istotnych rzeczy, to też parę razy mi się
    nie chciało, a raz zdarzyło się niezamierzenie, skutków negatywnych brak.
    Nie wiem, jak dzisiaj by było, jak zgrywam z karty, w ogóle wyłączam
    telefon, w końcu to trwa ledwie chwilę. Czasem, jak też coś poza telefonem
    dogram, to system w telefonie musi to sobie jakby wciągnąć, przez nawet
    kilka minut, zasób na karcie potrafi byc niedostępny, ale potem wszystko
    wraca samo.
    A zarządzaniu pamięcią w Andrucie to ja się w ogóle dziwię - w pamięci
    "dyskowej" giga wolnego, w RAM... będzie ze 300 mega, na karcie 20-kilka
    giga (kartę mam 32 giga), chcę dołożyć niewielką apkę, 40 mega coś jej
    będzie (starczyło by na kilka takich), a nawet mniej, a Andrut pluje, że
    ciasno jest i mówi, że nie zainstaluje... I weź tu kop się z koniem...
    Wszelkie podglądy mówią, że echo z nudów umiera (nie, no trochę towarzystwa
    jest), a to ciasno i ciasno. Czyszczenie programami daje ledwie nikłą
    poprawę, więc jakby błąd statystyczny, a nie rzeczywisty rezultat.
    Dobrze chociaż, że sam telefon jest raczej stabilny i zwiechy zdarzają się
    naprawdę rzadko.

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.