  • Data: 2019-05-19 21:01:59
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-19 o 16:02, pueblo pisze:

    > A matryca?
    > To jeden z aspektów, który mnie odstrasza od laptopów polisn. -
    > zwłaszcza bardzo leciwych. Mimo, że fabrycznie miały montowane b.
    > dobre ekrany, to jednak obawiam się, że po możliwych dziesiątkach tys.
    > godzin włączenia może być źle. Z tego powodu kiedyś jednego
    > polisingowca zwróciłem - matryca miała już takie takie cienie w
    > rogach.

    Nie jest niestety tak, że mają bardzo dobre ekrany. To jest kwestia
    indywidualna.
    Mam Della E6320 i matryca to śmieć, tak że od nowości poświeciła tylko
    tyle ile sytuacja mnie zmusiła w terenie. Laptop leży na stacji
    dokującej i mam zewnętrzny ekran.
    Tak, wiem, to starszy sprzęt, ale jak zobaczyłem jakie dają nowe
    biznesowe HP'ki i jaka tam jest jazda z matrycami uszkadzającymi się od
    patrzenia na nie (nie pamiętam modelu, pewnie tu tkwi haczyk), to
    trzymam się ile mogę tego staruszka. Tylko kurde ciężki jak na 13.3
    cala, chyba z pięć kilo waży.

    i ciężki...

    --
    Irokez