  • Data: 2013-11-03 07:43:51
    Temat: Re: Procedura "sprowadzenia"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:01c3ed64-f0e5-4612-85c9-222ac7db174e@go
    oglegroups.com...

    > W dokumentach nie ma zadnego handlarza, w papierach stoi umowa z
    > wlascicielem.

    Sfałszowana, więc nieważna.

    > Wiec co chcesz udowadniac? ;)

    Ja nic, ale każdy kto ma interes żeby to udowodnić, zrobi to bez trudu.

    > Nie mieszaj darow bozych z jajecznica...numery sprawdzisz bez problemu...

    No chyba żeby się jednak nie udało.
    http://www.interwencja.polsat.pl/Interwencja__Oficja
    lna_Strona_Internetowa_Programu_INTERWENCJA,5781/Arc
    hiwum,5794/Archiwum__News,5800/Kupili_Kradzione_BMW,
    1292825/index.html

    wymyslasz dyrdymaly...jesli auto jest za gruba kase to nikt w przebijanie
    numerow sie nie bawi...zejdz na ziemie.

    j.w.

    > Koniu, ile aut kupiles w ten sposob? ;)

    Jedno.
    I nie ja tylko syn.

    Ja odmówiłem takich transakcji, nawet gdy miałem być stroną sprzedajacą.

    > Nie rozumiesz...nie ma czegos takiego jak kupno wybranego modelu na rynku
    > wtornym...nie3 ma i juz...jest kupno wybranego modelu z mniejszym lub
    > wiekszym ryzykiem...

    Ale rozumiesz co napisałem?
    Żeby kupić ten wybrany samochód, ale legalnie.
    Nie mów że się nie da, bo się da, choćby oznaczało to wycieczkę za granicę
    do właściciela, albo zapłacenie tego podatku który zostaje ominięty dzięki
    sfałszowaniu umowy za handlarza (dokładnie takie miałem alternatywy w
    przypadku omawianym).

    > Nie przebierasz w ofertach bo dobre auta schodza na pniu....wiedza to Ci
    > co takie oferty ogarniaja.
    > Twoim sposobem skazujesz kupujacego na "kupowanie" a nie
    > "kupno"...kupowanie moze trwac do zajebania jak sie zapewne domyslasz;)

    I dlatego nie kupuję samochodów ze sfałszowanymi numerami, jak nie ma na
    placach dealerów interesujących mnie samochodów z legalnymi papierami i
    udokumentowaną historią, to nawet nie podejmuję próby szukania tzw. "okazji"
    u laweciarzy.
    Pozostaje szukanie auta z Polski, albo wycieczka samodzielna za granicę,
    względnie kupno nowego.

    Udział w przestępstwie, tylko po to żeby kupić auto, które rzekomo jest
    najlepsze na świecie i nikt inny takiego nie sprzedaje - to nie dla mnie.
    Auta za granicą są droższe niż u nas, więc jeśli to taka okazja, to po
    prostu musi być z nią coś nie tak.