  • Data: 2019-07-26 20:47:50
    Temat: Re: Problemy z Wifi - Reaktywacja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d39e08b$0$535$6...@n...neostrada.pl

    > Wkrótce być może wypróbuję Asusa w tym:

    > http://pl.aliexpress.com/item/32964981402.html?spm=a
    2g0s.9042311.0.0.44975c0fUAHrSe

    > czymś.

    Wypróbowałem. Złapał pozycję bardzo szybko na minutę czy dwie, po czym stracił tak,
    że pomogło dopiero zrestartowanie całego telefonu -- co trwa u mnie ~kwadransa. :)
    Po restarcie telefonu było OK, póki nie wjechałem wgłąb wysokiego i gęstego lasu
    liściastego. Po wyjechaniu z lasu szybko złapał i było OK do czasu wjazdu pod
    dłuuuuugi daszek. Przez kilkadziesiąt metrów jazdy pod daszkiem jeszcze łapał,
    ale pokazywał coraz większy błąd, aż stracił pozycję. Po wyjechaniu spod daszka
    szybko odnalazł się...

    Trzymadło bardzo dobre, ale telefon mnie nie słucha!
    - zbiesił się program do grup dyskusyjnych
    (szczególnie źle mam z grupą GSM -- chciałem
    od razu wysłać post, wprost z roweru)
    - Wyłączam gesty w przeglądarce -- włączają się!
    - Zabraniam wyłączania ekranu -- wyłącza się po
    paru minutach...
    - Stukam w ekran (dwa stuknięcia powinny zaświecić
    ekran) -- przez plastyk trzymaka nie reaguje...

    Teraz, gdy stukam -- włącza się...
    Telefon ma ,,tryb rękawiczek'', ale nie jest to konieczne w tym uchwycie.

    Oczywiście przejechałem obok miejsca, w którym wypadł mi przed laty Monster!

    Uchwyt IMO bardzo dobry!!! I duży -- mam nadzieję, że ekran
    mego kolejnego telefonu będzie miał co najmniej 6 cali. :)
    Pod uchwytem miejsce na pałerbanki i masę innych drobiazgów!
    Zachodzące Słoneczko nie przeszkadzało. Kurtka za 5 dych
    chroniła przed zimnem, choć inni byli ubrani jak na lato
    przystało... Mnie jest zimno!!!

    -=-

    Idę do Acera -- mam nadzieję, że skompresował wszystko...
    Dałem mu na to tylko ;) jedną dobę, ale kto wie. ;)
    Mam nadzieję, że nie rozsypał się od tego kompresowania...

    64W10 na HDD też zaktualizował się...

    --