  • Data: 2019-07-25 19:02:00
    Temat: Re: Problemy z Wifi - Reaktywacja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d39d9fc$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > Mogl upasc i w fabryce :-)

    Przed włożeniem do pudełka?
    IMO pudełko nie nosi śladów upadku.

    Co to za telefon, który można zepsuć lataniem?
    [może trzeba wtedy włączać tryb samolotowy?...]

    > A to on ci w mieszkaniu pod piecioma stropami
    > tak kiepsko lapie, czy w otwartym terenie ?

    Ace, Monster i Overmax -- potrafiły pod pięcioma stropami pokazywać,
    natomiast Asus Max potrafi zgubić się na wolnej przestrzeni. Ogólnie
    niby nie jest makabrycznie źle, ale raz przejechałem ~kilometra za
    daleko, bo GPS nie podawał pozycji a innym razem w ogóle pogubiłem
    się. :) Oba zdarzenia wspierała ;) mgła i chmury. Drugim razem
    dopomógł ;) długi (na kilkaset metrów) tunel drogowy pod torami
    kolejowymi.

    Wkrótce być może wypróbuję Asusa w tym:

    http://pl.aliexpress.com/item/32964981402.html?spm=a
    2g0s.9042311.0.0.44975c0fUAHrSe

    czymś.

    09 odebrałem z poczty to:

    http://pl.aliexpress.com/item/32974513813.html?spm=a
    2g0s.9042311.0.0.44975c0fUAHrSe

    coś.

    Przedwczoraj byłem na tejże poczcie i zapytałem o ewentualną przesyłkę
    z Chin... Powiedziano mi, że i owszem, jest -- właśnie ten uchwyt, i że
    czeka na mnie od 08 lipca...

    Oczekuję jeszcze kilku przesyłek z Chin i zamierzam zamawiać kolejne.
    Polubiłem kupowanie via net. :)

    > a moze 55mm ?

    Takich nie widywałem.

    > Ale po co - wystarczy zgiac tasme :-)

    :) EW. zmierzyć gumką od majtek, bądź zużytym kondomem... ;)

    https://allegro.pl/oferta/cyfrowy-dalmierz-laserowy-
    miernik-odleglosci-m2-8032761131

    Hiperboloidyzacja ultradźwiękowa. ;)

    --