  • Data: 2019-07-31 15:20:02
    Temat: Re: Problemy z Wifi - Reaktywacja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d4186eb$0$526$6...@n...neostrada.pl

    >>> Nie wiem. DOPy trudno uchwycić. ;)

    Miałem na swej uwadze, iż trudno uchwycić apką na ekranie, nie w logach.

    > Byly odbiorniki, co mialy tryb "samochodowy" - nie pokazywaly malych zmian pozycji
    czy z mala predkoscią.
    > zeby pozycja nie plywala pod swiatlami ...

    APki po prostu pokazują brak pozycji, choć
    jednocześnie raportują przykładowo ,,7 in use''
    a te satelity ,,in use'' nie są zbytnio zaszumione.

    > W telefonach sie raczej nie spodziewam, ale kto wie ...

    Odbiornik chyba mnie nie lubi -- tuż po włączeniu pokazuje
    pozycję, po czym ją gubi -- zwykle stopniowo powiększa błąd,
    aż traci pozycję. Tak niemal za każdym razem. Potwierdza to
    też zapis śladu.

    > Nie podam.
    > To co pisalem, to bylo z innych odbiornikow, ktore sie poslugiwaly NMEA.

    NMEA można uzyskać na telefonie -- kiedyś tak czyniłem.
    (chyba łącząc telefon z laptopem via BT)

    > Tam jest HDOP i VDOP ... ale w jakich jednostkach ?

    > Android ma calkiem inny interfejs/API.
    > Trekbuddy eksportuje dokladnosc, ale na ile poprawnie to robi ?

    -=-

    Kolejne złapanie DOPów:

    DOP 4.5 HDOP 4.4 i VDOP 1.0 o godzinie 02:12

    też na zachodnim parapecie na Krętej. Ale też bez pozycji.

    -=-

    DOPy pokazuje 'GPS Status', zaś pozycję z jakimś błędem w metrach
    pokazują różne programy, w tym 'GPS Status', 'GPS Test', 'GPS Data'...

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ec
    lipsim.gpsstatus2&hl=pl
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ch
    artcross.gpstest&hl=pl