  • Data: 2019-07-31 23:51:03
    Temat: Re: Problemy z Wifi - Reaktywacja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d4201c8$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > Przy 7 mozna policzyc, ze za duze rozrzuty,

    Nie wiem. [może Google spytał?]

    > przy 4 to juz tylko, ze pozycja niewiarygodna, np 1000m pod ziemia :0

    > I mam jedna ciekawa nawi samochodową - czasem nie
    > potrafi zlapac fixa. I to dlugo moze trwac.
    > Podejrzewam ze wtedy, jak sloneczko za bardzo podgrzeje.

    Mnie słoneczko tak mocno rozgrzało pokrywę lapka F-S,
    że z trudem dotykałem ręką. :)

    > I ciekawy objaw - duzo satelitow w zasiegu, na kilku sygnal przyzwoity, a fixa nie
    ma.

    U mnie tak często.

    > Tylko czy to oryginalna NMEA z odbiornika,

    Nie wiem.

    > czy jakas syntezowana, o watpliwej wartosci dowodowej :-)

    Nie wiem.

    -=-

    Na obu parapetach (wschodnim i zachodnim) telefon łapał pozycję.
    (APka brzęczała, gdy łapał, więc nie musiałem wpatrywać się,
    ale lepsze byłyby logi)

    -=-

    Na drodze do Lidla miałem DOPy pomiędzy nieskończonością ;)
    i jedynką, ale gdy były mniejsze od nieskończoności, to
    maksymalne przekraczały 5 a minimalne spadały do 1.6
    bodajże -- mam snapy. Błąd raportowany nie skakał
    zbyt mocno.

    -=-

    ZUS śpi... (więc nie wyślę lipca)
    Księgowanie sierpnia ;) skończone...
    Za niecały kwadrans wyślę lipcowy JPK_VAT...
    I chyba opłacę telefon matce...
    Wrócę na Krętą i dokończę eksperymenty ze stroną WWW...

    Gdy wrócą upały -- być może wyzdrowieję... Na razie jest źle.
    Pójdę do lekarza, by otrzymać receptę na leki, choć NFZ nie
    refunduje tych leków... Jak to dobrze, że choć wypisywanie
    recept jest refundowane przez NFZ... ;)

    --