  • Data: 2013-01-28 09:07:10
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-26, o godz. 23:08:19
    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

    > Ci co kupili i im nie padł to będą zachwycać SSD, bo nie potrafią
    > przyznać się do błędu.

    No ja kupiłem. Nie padł mi. Nie zachwycam się - jestem zadowolony że w
    moim zastosowaniu w jednym komputerze dość radykalnie skrócił mi czas
    części operacji. Nie uważam tego zakupu za błąd. Czyli co? nie potrafię
    przyznać się do błędu? Tylko wytłumacz mi jeszcze na czym ten błąd
    polegał bo ja go nie dostrzegam.

    Zdrówko