  • Data: 2013-01-28 12:51:27
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-28 09:09, Andrzej Lawa wrote:
    [.....]
    > Tak z ciekawości: ile już działa, jaki i co na nim masz?
    >
    > Też się zastanawiam do serwera, żeby w razie restartu szybciej wstawał,
    > ale musiałby tak ze dwa lata pochodzić jako źródło systemu (swap, log i
    > tmp oczywiście gdzie indziej).
    ??? A dlaczego miałby w takiej konfiguracji nie popracować przez 2 lata?
    Odczyty również zużywają pamięci NAND Flash? :-D Mój Vertex 2 60GB
    którego mam od 27 miesięcy wg. SMART przepracował 18121 godzin, zapisał
    2,94TB, odczytał 11,81TB i nic nie wskazuje na to, aby miał wkrótce
    paść. Używam go w zwykłym PC i jest przeznaczony tylko i wyłącznie pod
    dane PostgreSQL-a.