  • Data: 2013-01-28 14:15:24
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Jan 2013 14:00:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5106765e$1@news.home.net.pl>
    od Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> :

    >Odczyty nie, ale konfiguracja czasem się zmienia.
    >
    >Wiem, że teoretycznie przy takich "tylko" zmianach powinien być
    >"wieczny", ale interesuje mnie praktyka :)

    Co do odczytów, to sprawa nie jest tak oczywista(read disturb):
    http://trs-new.jpl.nasa.gov/dspace/bitstream/2014/40
    761/1/08-07.pdf
    http://www.lostcircuits.com/mambo//index.php?option=
    com_content&task=view&id=88&Itemid=1&limit=1&limitst
    art=3
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s