    From: Michal <d...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z SSD
    Date: Fri, 25 Jan 2013 23:46:55 +0100

    W dniu 2013-01-17 15:24, m4rkiz pisze:

    > 99% uzytkownikow domowych juz nigdy nie bedzie go potrzebowalo,
    > zwlaszcza kiedy plyty maja po 6+ zlacz sata (nawet jezeli ktos sam sklada
    > pc to rzadko ma co podpiac pod drugi post sata 6Gbps - obecny juz w
    > wiekszosci
    > plyt - zwykly hdd tego nie wysyci)
    >
    > kontroler wymagalby 4 zwyklych lini pcie na jeden port, przy
    > dzisiejszych domowych
    > chipsetach intela problem dosyc powazny
    >
    > jest to sprzet ktory musi byc o pare rzedow wielkosci dokladniej
    > zaprojektowany
> [...]

    Tak? To wytłumacz to jeszcze Microsoftowi i jego posranej licencji OEM
    do Windows7 włącznie (pewnie >95% instalacji PC w domu to OEMy - nie
    znam nikogo kto miałby w domu system MS w wersji pełnej BOX - zazwyczaj
    jest to OEM + ew. upgrade). Druga sprawa wybitnie upierdliwa to
    ustawianie ponownie macierzy RAID0 na 3-4 współczesnych dyskach mających
    po 1-3 TB - trzeba mieć gdzie to upchnąć na czas zmiany płyty. Gdyby nie
    te dwie sprawy pewnie zmieniłbym jakiś czas temu mobo, a tak jakoś mi
    się do tego nie pali, tym bardziej że rozwój PC, zwłaszcza w obozie AMD
    mocno zwolnił i jakoś nie mam specjalnej motywacji do zmiany platformy z
    Phenoma X4 955 BE na FXa (poprzednio na tej mobo miałem PII X2 550 BE,
    ale to się łatwo zmienia).
    No chyba że dojdziemy do wniosku że 90% domowych userów jedzie na
    piratach, albo w najlepszym przypadku ma w głębokim poważaniu warunki
    OEM MS.

    --
    /MB