  • Data: 2013-01-20 13:30:30
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: terjan <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://imageshack.us/a/img705/9204/20130111180146.pn
    > http://imageshack.us/a/img542/2056/20130111180134.pn
    >
    > Powiedzcie mi, czy producenci jaja sobie robią czy może coś nie tak mam
    > ustawione w systemie?

    mam intela 330 180GB i żadnych problemów, uzywam go od ~ponad pół roku,
    co do wydajności to zgodzę się że fikcja, na moim B75 czipsecie jest
    podobnie w testach - niżej od tego co producent deklaruje ale ja nie
    patrzę na słupki tylko jak system (win7x64) działa a działa jak rakieta
    w porównaniu do HDD.

    Przynajmniej jak przychodzi mi siadać przed klasycznym komputerem z HDD
    to dostaje kurwicy jak słysze te mielące dyski, np przy kopiowaniu
    dużego pliku nie da się nawet internetu przeglądać bo system dostaje
    czkawki, na SSD tego NIE MA.

    Nigdy więcej HDD