  • Data: 2013-01-20 14:34:30
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: terjan <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-20 13:42, RadoslawF pisze:

    > Dysk na dzisiejsze czasy masz miniaturowy, powiedz jeszcze jak często
    > w obrębie tego małego dysku kopiujesz duże pliki i w jakim celu ?
    > Podzieliłeś sobie ten dysk na partycje ?

    mam dwie partycje, 60 na system, reszta na dane, gdyby nie filmy które
    lubię oglądać to w zupełności by mi wystarczył ale do filmów kupiłem
    zewnętrzny 1T HDD na USB3.0

    plików raczej nie kopiuje, od chwili zakupu tj ~07.2012 mam 1,5TB zapisu
    i troche więcej odczytu

    ja kupowałem za 630zł ale nie żałuje ani złotówki wydanej na ten dysk

    obecnie jedynym wirującym elementem w moim kompie jest wentylator zasilacza