    From: "Chris" <c...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z QNAP
    Date: Fri, 9 May 2014 11:40:30 +0200

    Jaskiniowiec nabazgrał(a):

    > U mnie problemy pojawiły się jeszcze na starym fw 3.x, które nie
    > pokazywało nawet że coś z dyskami się dzieje. Dopiero po wgraniu
    > nowszego 4.x zaczęło pokazywać alerty. O logach można w tym guanie
    > pomarzyć, bo zapisuje je gdzieś w plikach SQLite i to z krótkiego okresu.

    U mnie pad też był na 3.x :) bo skoro działało to lepiej było nie ruszać :)
    zmiana na 4.x poszła dopiero po padzie dysków ot tak przy okazji.
    Mam jeszcze drugi TS-112 jako magazyn głównie pod AV wpięty do BD/TV i coraz
    częściej mam odpalanie wentyla na maxa na parę min i znowu się ucisza,
    wcześniej aż tak często się nie odpalał.

    > A co do padu RAID u Ciebie, to mnie pocieszyłeś :/ Tak czuję w kościach,
    > że jak u siebie nie zmigruję na coś zupełnie innego, to ta zabawka
    > prędzej czy później padnie i narobi niezłych szkód.

    U mnie poszło całe archiwum zdjęć ze strony w sigu :( kilka milionów fotek
    rozjebanych aut bo oprócz tego co na forum była też własna baza VIN=FOTA ze
    stanów za ostanie 10-12 lat :( teraz nie do odzyskania bo i amerykanie to
    skasowali.

    > Urwał nać, do czego to doszło, żeby robić backup backupu :/

    Dokładnie

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl