  • Data: 2014-05-09 15:28:31
    Temat: Re: Problemy z QNAP
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Wyjmij dyski i odkurz wnętrze. ;-)

    Czysto ale i tak przedmucham :)

    > A tam. Backup to się robi w dwóch miejscach jak ma być ultra pewnie.
    > Backup z kopii ma odtworzyć dane które straciliśmy na podstawowym
    > nośniku. Bo inaczej to nie backup tylko magazyn danych bez backupu. :-P

    Struktura bazy + skrypty + wszystko programowe ma backu poza macieżą ale
    dane typu zdjęcia/screeny ze względu na liczbę sztuk jak i ilość TB była i
    jest w jednym miejscu. Obecnie cały system jest robiony od nowa bo rozrosło
    się to bardzo i do jednego 4-bay Qnap doszedł 8-bay Synology + obecnie jest
    osobny dedykowany serwer gdzies na polsce (nie pamiętam teraz nazwy gdzie).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl