  • 1. Data: 2002-01-29 19:05:11
    Temat: Problemy z FTP
    Od: "Ravcik" <r...@g...pl>

    Vitam

    Mam problem z ftp-am !!
    Za cholere nie moge sie połączyć z nimi, ping nie działa, tracert tesh sie
    gubi przy docelowym adresie ip.
    Rozmawiałem z tymi adminami, oni logowali sie na to konto z innych kopow i
    było okay, ale ja nie umiem za chiny !!!
    Wiadomo coś morze o jakiś pracach ze strony tpsa ???
    Wiem że routing w polsce jest troche porypany,więc pytam czy na terenie
    śląska coś robią, wymieniają jakies kable albo coś ?????? zaznaczam że
    przedtem te ftp-ki działały !!!!

    Prosze o odpowiedź !!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-01-30 17:53:12
    Temat: Re: Problemy z FTP
    Od: "Cugi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ravcik <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a36mbc$7br$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Wiem że routing w polsce jest troche porypany,więc pytam czy na terenie
    > śląska coś robią, wymieniają jakies kable albo coś ?????? zaznaczam że

    Tele-psiarze robia a jakze, sraja w kable na slasku. Ping 400-600 w dzien na
    kazdym serwerze to norma.

  • 3. Data: 2002-01-31 23:16:43
    Od: k...@a...matrix.pl (Konrad Rzadzinski)

    On Tue, 29 Jan 2002 19:05:11 +0000 (UTC), Ravcik <r...@g...pl> wrote:
    : Mam problem z ftp-am !!

    No popatrz.

    : Za cholere nie moge sie połączyć z nimi

    Z NIMI się nie możesz połączyć? Cóż, niejeden próbował...

    : ping nie działa, tracert tesh sie gubi przy docelowym adresie ip.

    Bo może obcięli?

    : Rozmawiałem z tymi adminami, oni logowali sie na to konto z innych kopow i
    : było okay, ale ja nie umiem za chiny !!!

    Misiu mój kolorowy.
    We wróżki to my się bawić możemy.
    Ale nie podałeś, ani skąd się łączysz (z XNNTP...?), ani - co nawet bardziej
    ważne - _dokąd_.

    : Wiadomo coś morze o jakiś pracach ze strony tpsa ???

    Morze i wiadomo. Na północy Polski.

    : Wiem że routing w polsce jest troche porypany

    Z tym to na polip. Ale odradzam :>

    : przedtem te ftp-ki działały !!!!

    Teraz pewnie też działają.

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -