  • 1. Data: 2002-01-29 13:57:48
    Temat: trójmiasto- pady netu cały dzien?
    Od: "Tadeusz" <t...@n...poczta.onet.pl>

    Czy ktos z uzytkownikow polpaku (najlepiej sdi) tez zauwazyl takie niedlugie
    ale powtarzajace sie przerwy w dostawie internetu? Tzn. zamiera dzis
    wszystko co jakis czas. Czy to tylko u mnie?

    tadeusz

  • 2. Data: 2002-01-29 16:59:23
    Temat: Re: trójmiasto- pady netu cały dzien?
    Od: Marcin Bukowiecki <m...@d...pl>

    Dnia wto, 29 sty 2002 o 13:57 GMT, Tadeusz napisał:
> [...]
    > ale powtarzajace sie przerwy w dostawie internetu? Tzn. zamiera dzis
    > wszystko co jakis czas. Czy to tylko u mnie?

    Chyba nie tylko u ciebie. Ja tak mam od trzech tygodni. Kilkanaście razy
    dziennie po kilkanaście sekund.

    Panowie z polpaku w Piotrkowie juz "zajeli się sprawą".

    --
    Marcin Bukowiecki