  • 1. Data: 2002-01-29 16:59:03
    Temat: Internet na warszawskich Jelonkoach.
    Od: ArturRP <a...@S...net.pl>

    Witam!

    Czy ktoś z grupowiczów zna alternatywę dla dial-up tpsa na terenie
    warszawskich Jelonek -- a konkretnie obszaru:
    Górczewska/Powstańców Śląskich/Człuchowska/Lazurowa?

    SDI, kablówka (ACN i Chello) odpada -- jest Neostrada, ale ze względu
    na ograniczenie do jednego lokalu odpada...

    Pozdrawiam,
    Artur.

    --
    O (=> :: Artur Rafał Popławski :: Even bytes ::
    )/\._[__] :: a...@i...net.pl :: get lonely ::

  • 2. Data: 2002-01-29 19:04:54
    Temat: Re: Internet na warszawskich Jelonkoach.
    Od: Piotr Szmitkowski <u...@j...waw.pl>

    Wiadomość napisana przez: ArturRP:

> [...]
    >
    > SDI, kablówka (ACN i Chello) odpada -- jest Neostrada, ale ze względu
    > na ograniczenie do jednego lokalu odpada...

    Moze Polbox lub cos radiowego [co nie nazywa sie Tele2].

    --
    jackal
    (:) P.I.G.S. Member

  • 3. Data: 2002-01-29 23:09:37
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@p...onet.pl>

    login: ArturRP
    password:
    Last login: Tue, 29 Jan 2002 16:59:03 +0000 (UTC)
    $ mail
    From: ArturRP <a...@s...net.pl>
> [...]

    > SDI, kablówka (ACN i Chello) odpada -- jest Neostrada, ale ze względu
    > na ograniczenie do jednego lokalu odpada...

    Sprawdź na www.trzepak.pl, bo wydaje mi się, że tam jakaś sieć osiedlowa
    działa. Może do nich się podepniesz.

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"

  • 4. Data: 2002-01-30 09:44:17
    Od: mysi0r <p...@k...com.pl>

    ArturRP wrote:

> [...]
    >
    > SDI, kablówka (ACN i Chello) odpada -- jest Neostrada, ale ze względu
    > na ograniczenie do jednego lokalu odpada...

    A ile chcesz wydac i jaka predkosc cie interesuje???

    Rafal

  • 5. Data: 2002-01-30 16:49:02
    Od: ArturRP <a...@S...net.pl>

    mysi0r <p...@k...com.pl> napisał(a):
    > A ile chcesz wydac i jaka predkosc cie interesuje???

    Wydać chcę jak najmniej i interesuje mnie jak największa prędkość ;)))

    Ale poważnie to trudno powiedzieć -- jeśliby się dało to byłbym
    zadowolony przyłączem indywidualnym, na warunkach oferowanych np. przez
    telewizje kablowe. Jeśli się nie da, to jakieś łącze na potrzeby sieci
    osiedlowej -- jakiś czas temu było 12 osób, więc łącze musiałoby być
    0.5-1Mb, za cenę max 100zł.

    Pozdrawiam,
    Artur.

  • 6. Data: 2002-01-31 23:17:06
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    ArturRP, napisał(a):

> [...]
    >
    > SDI, kablówka (ACN i Chello) odpada -- jest Neostrada, ale ze względu
    > na ograniczenie do jednego lokalu odpada...

    A gdzie konkretnie ? Teoretycznie na Czluchowskiej konczy sie TELE2.

    Mozna zaryzykowac Neostrade liczac sie ze strata 3x abonament (800zl) Ja
    bym tak zrobil

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    I'll jump off that bridge when I come to it.

  • 7. Data: 2002-02-13 09:41:42
    Od: Dominik cigalski <s...@m...waw.pl>

    On Wed, 30 Jan 2002 16:49:02 +0000 (UTC), ArturRP
    <a...@S...net.pl> wrote:

> [...]

    [...]

> [...]
    >telewizje kablowe. Jeśli się nie da, to jakieś łącze na potrzeby sieci
    >osiedlowej -- jakiś czas temu było 12 osób, więc łącze musiałoby być

    Wystarczy połowa prędkości którą podajesz na tych 12 i też będzie
    dobrze, no chyba, że chcesz non stop jakiś streaming oglądać.

    Pozdrawiam,

    Dominik Norbert Ścigalski d...@m...waw.pl
    http://scigi.mandarynki.waw.pl .oOo. +48609025708