  • 1. Data: 2002-01-30 09:44:12
    Temat: Pytanie dot. Radio-LAN'u
    Od: "|TEcHNO|" <t...@p...pl>

    Witam,

    Mam pare pytań dot. Radio-LAN'u

    1. Ile to kosztuje ? poszczególne podzespoły, rozumiem że mam doczynienia z
    radio-hub'em i radio-koncowkami
    2. Jakie są warianty ? predkosc itp.
    3. jaka jest predkosc realna.
    4. jakies pozwolenia ?

    pytam na tej grupie bo:
    1/ jest to najbardziej zblizona tematyka grupa do pytania
    2/ od tego zalezy czy bede mial lepsza stalke, a pyania o isp podchodza pod
    ta groope

    --
    Pozdro
    t...@p...pl

  • 2. Data: 2002-01-30 10:49:30
    Temat: Re: Pytanie dot. Radio-LAN'u
    Od: Leszek Olszewski <l...@f...onet.pl>

    In article <a37cd0$g34$1@news.tpi.pl>, t...@p...pl says...
> [...]
    > 1/ jest to najbardziej zblizona tematyka grupa do pytania
    > 2/ od tego zalezy czy bede mial lepsza stalke, a pyania o isp podchodza pod

    pl.comp.networking i archiwum - bylo 8917211981e+21 razy

    Leszek