  • 1. Data: 2002-01-28 15:48:18
    Temat: Domeny .eu. jak to z nimi jest ?
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Witam.

    Czy domeny .eu sa juz zatwierdzone przez icann czy jeszcze nie ? Wiem
    ze prowadzi sie rezerwacje nazw w domenie .eu, lecz nie wiem jacy
    rejestratorzy ja prowadza i na jakis warunkach. Moze jakies linki ? :)

    Z gory dzieki za odp.

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \_____ b...@g...org ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \___ http://www.divx.com.pl ___/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \_ http://www.grudziadz.org _/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 2. Data: 2002-01-28 19:52:56
    Temat: Re: Domeny .eu. jak to z nimi jest ?
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    Beerman <b...@d...com.pl> wrote:
> [...]

    > ze prowadzi sie rezerwacje nazw w domenie .eu, lecz nie wiem jacy
    > rejestratorzy ja prowadza i na jakis warunkach. Moze jakies linki ? :)

    http://www.ec-pop.org/
    http://europa.eu.int/information_society/topics/tele
    coms/internet/eu_domain/index_en.htm

    --