  • 1. Data: 2011-04-10 10:44:46
    Temat: Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    Niestety problem wystepuje nadali moim zdaniem jest sprzetowy ale bardzo
    dziwny
    Komputer podlaczony pod ehternet otwiera wp.pl natomiast z modemem iPlusa
    e156g
    otwiera w zasadzie wszystko poza wp.pl
    Czy ktos moze podrzucic najnowsze stery do Huawei e156g, te z aplikacji sa
    moze uwalone.
    Probowalem juz chyba wszystkich metod, moze jeszcze trzeba zmienic MTU na
    mniejsze
    ale grzebalem w rejestrze i tam gdzie powinna byc opcja zmiany MTu dla
    modemu ona w ogole nie wystepuje.
    Nie wiem jak moge tu jeszcze pokombinowac i gdzie jeszcze moze lezec
    problem.
    Czy moze w tym ze komputer ma gniazda USB 1.1 ale dlaczego tylko wp lezy?

  • 2. Data: 2011-04-10 10:50:55
    Temat: Re: Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 12:44:46 +0200, pilusia napisał(a):

> [...]
    > dziwny
    > Komputer podlaczony pod ehternet otwiera wp.pl natomiast z modemem

    Nie jest sprzętowy. Albo problem z operatorem albo zjakimis ustawieniami
    połaczenia.

  • 3. Data: 2011-04-10 11:21:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pilusia" napisał w wiadomości grup
    > Probowalem juz chyba wszystkich metod

    Od czego masz BOK?

  • 4. Data: 2011-04-10 11:30:01
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > Od czego masz BOK?

    zartujesz?
    szkoda czasu...

  • 5. Data: 2011-04-10 11:31:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pilusia" napisał w wiadomości grup

    > zartujesz?
    > szkoda czasu...

    Nawet nie spróbowałeś. EOT.

  • 6. Data: 2011-04-10 11:38:03
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > Nawet nie spróbowałeś. EOT.

    z bokiem probowalem rozwiazac nie raz inne prostsze problemy, oni postepuja
    wg procedury, wszelkie nietypowe odchyki zrzucaja na karb bledu w sprzeciez
    uzytkownika badz w jego oprogramowaniu. poniekad im sie nie dziwie, jak maja
    przez telefon rozwiazywac zagadki. Dlatego pytam tutaj, gdzie moge liczyc na
    pomoc specjalistow.

  • 7. Data: 2011-04-10 11:41:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10-04-2011 13:30, pilusia napisał/a:

    > zartujesz?
    > szkoda czasu...

    A na pisane nie szkoda Ci czasu? To nie jest błąd związany ze sprzętem,
    tylko z łaczem operatora - bez zbłoszenia nic z tym nie zrobisz (możesz
    czekać aż ktoś inny zgłosi ten problem)

    PS. Ping do tej strony dochodzi?

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2011-04-10 11:42:09
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10-04-2011 13:38, pilusia napisał/a:
    > Dlatego pytam tutaj, gdzie moge liczyc na pomoc specjalistow.

    A co my możemy pomóc? Czyba, że liczysz na to, że czyta to ktoś z BOK.

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2011-04-10 11:51:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "pilusia" napisał:

    > problem wystepuje nadali moim zdaniem jest sprzetowy

    Żeby to potwierdzić, należałoby trochę poeksperymentować ;-)

    > Komputer podlaczony pod ehternet otwiera wp.pl natomiast z modemem
    > iPlusa e156g otwiera w zasadzie wszystko poza wp.pl

    Zrób eksperyment - przełóż kartę z tego modemu do telefonu i przez niego
    zestaw połączenie. Jeśli będzie O.K. - to faktycznie modem lub raczej jego
    sterowniki bądź ustawienia. Jeśli nadal WP będzie się wieszać, to
    najprawdopodobniej problem leży po stronie operatora. Można to jeszcze
    sprawdzić wkładając w ów modem kartę z innej sieci.
    Ja tylko mogę stwierdzić, że przyczyną problemów raczej nie jest sam
    komputer (ów P III z IE8), bo u mnie na podobnej (za przeproszeniem)
    platformie podłączonej do Internetu przez telefon z kartą Play takie
    zjawisko nie występuje.

    JoteR

  • 10. Data: 2011-04-10 11:57:31
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > A na pisane nie szkoda Ci czasu? To nie jest błąd związany ze sprzętem,
    > tylko z łaczem operatora - bez zbłoszenia nic z tym nie zrobisz (możesz
> [...]

    pingi chodza super tak samo jak do innych stron miedzy 70-150ms