  • 11. Data: 2009-09-27 10:02:51
    Temat: Re: Problem z zestawem głośnomówiącym bluetooth.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009 19:28:59 +0100, Waldek Godel wrote:

    >hasła BT w zasadzie się nie ustawia w zestawach

    Dlatego mnie to 1234 zdziwilo.
    Audi tak ma, czy to przykladowe cyferki?

    Niby skoro auto grzebie w telefonie to sparowanie jest poprawne, ale
    sa rzeczy ktore sie programistom nie snily :-)

    J.

  • 12. Data: 2009-09-27 10:05:09
    Temat: Re: Problem z zestawem głoœnomówišcym bluetooth.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 12:02:51 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dlatego mnie to 1234 zdziwilo.
    > Audi tak ma, czy to przykladowe cyferki?

    nie po prostu 1234 to jedno z typowych haseł. Równie typowe jak 0000

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-10-01 07:02:05
    Temat: Wreszcie działa!
    Od: " Sławek Rz." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.

    Kosztowało mnie to 30zł i trochę "popsutej krwi", ale wreszcie mój K750i
    zaczął w pełni współpracować z zestawem HF w samochodzie.

    Mając na względzie to, że stary T610i, oraz W300i pracują poprawnie, a z
    K750i są problemy, stwierdziłem, że musi to być wina oprogramowania telefonu.
    W aparacie miałem zainstalowany najnowszy soft Ery do K750i - R1CA021.
    Postanowiłem więc zaryzykować i wgrać jakiś starszy firmware. Gość w
    serwisie GSM wrzucił mi jakiś wcześniejszy, czysty, nie brandowany soft Sony
    Ericsson (zapomniałem zanotować jaka to była wersja).

    Niestety... Okazało się, że telefon zachowuje się dokładnie tak samo jak
    przed zmianą.

    Zrezygnowany, postanowiłem z powrotem przywrócić najnowsze możliwe
    oprogramowanie. Podpiąłem kabelek USB i za pomocą aplikacji SE Update
    Service poprzez Internet sprawdziłem, czy jest dostępna jakaś nowsza wersja
    firmwaru. Okazało się, że tak. Oprogramowanie pokazało, że najnowszy
    dostępny soft to R1DB001. Nie mając już nic do stracenia zrobiłem upgrade.

    Po zakończonej sukcesem operacji biegusiem udałem się do samochodu sprawdzić
    jak teraz telefon będzie się zachowywał. Ku mojej wielkiej radości okazało
    się, że nareszcie mój K750i dogaduję się z samochodem "jak Bóg przykazał":
    gdy odbieram lub wykonuję połączenia wszystko słychać w głośnikach samochodu.

    Czyli póki co, telefonu wymieniał nie będę. :-D

    --
    Pozdrawiam.
    Sławek

  • 14. Data: 2009-10-03 09:22:14
    Temat: Re: Wreszcie działa!
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik " Sławek Rz." <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    > firmwaru. Okazało się, że tak. Oprogramowanie pokazało, że najnowszy
    > dostępny soft to R1DB001. Nie mając już nic do stracenia zrobiłem upgrade.

    U mnie nie działa :-(
    Miałem soft od Ery do K750i - R1CA021. SE Update Service v. 2.9.9.18
    zameldował, że jest nowy soft. Zrobiłem update jak należy i nic się nie
    zmieniło, czyli powrót do R1CA021 i żadnej zmiany w lepszym współdziałaniu
    z HF.

    Jakieś sugestie?

    --

    Marian

  • 15. Data: 2009-10-04 21:48:57
    Od: " Sławek Rz." <s...@W...gazeta.pl>

    Marian <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> napisał(a):

    > Jakieś sugestie?

    Niestety, ale ewidentnie Era coś spieprzyła w swoim firmware.

    Jeśli możesz, to zrób to co ja, czyli wgraj czysty, niebrandowany soft. Tak
    jak to opisałem wyżej, u mnie pomogło i działa jak trzeba.
    W tej chwili wystarczy, że wejdę do samochodu z aktywnym BT w komórce, a po
    włączeniu zapłonu zestaw HF w samochodzie automatycznie dogaduje się z telefonem.

    --
    Pozdrawiam.
    Sławek

  • 16. Data: 2009-10-05 10:07:41
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik " Sławek Rz." <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po włączeniu zapłonu zestaw HF w samochodzie automatycznie dogaduje się z

    Czyli, jak dobrze zrozumiałem, mam NAJPIERW wgrać niebrandowany soft np. w
    serwisie a POTEM uaktualnić przez SEUS? No, jakiś pomysł to jest.
    Będą próby :-)

    BTW, mój dostęp do NG zaczyna być dziwny. Wycinane(wcinane) są posty nawet
    po połączeniu przez Google.

    Regards

    --

    Marian

  • 17. Data: 2009-10-05 10:34:13
    Od: " Sławek Rz." <s...@W...gazeta.pl>

    Marian <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> napisał(a):

    > Czyli, jak dobrze zrozumiałem, mam NAJPIERW wgrać niebrandowany soft np. w
    > serwisie a POTEM uaktualnić przez SEUS?

    Dokładnie tak to zrobiłem.

    Być może niebrandowany soft wgrany w serwisie będzie już tym najnowszym (
    R1DB001 ) i wtedy nie trzeba go będzie uaktualniać poprzez SEUS.

    --
    Pozdrawiam.
    Sławek

  • 18. Data: 2009-10-05 12:07:14
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    > Dokładnie tak to zrobiłem.
    >
    > Być może niebrandowany soft wgrany w serwisie będzie już tym najnowszym (
    > R1DB001 ) i wtedy nie trzeba go będzie uaktualniać poprzez SEUS.

    Jasne.

    EOT&Regards

    --

    Marian