eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z zapłonem diesla...Re: Problem z zapłonem diesla...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.d
    e!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lbrhfl$ffo$1@news.task.gda.pl> <lbt7s9$pp0$1@mx1.internetia.pl>
    <lbt8al$gha$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lbush6$62m$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <c...@g...com>
    <lc15a6$rpa$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Problem z zapłonem diesla...
    Date: Sun, 26 Jan 2014 00:21:13 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140113-0, 13.01.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <52e44864$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1390692452 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2144 89.72.242.154:4464
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521104
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:lc15a6$rpa$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    >> Kiedyś widziałem jak odpalali chyba ośmio cylindrowego dizla w kutrze
    >> rybackim. Z korby po cylindrze odpalali. Jak pracował na trzech to korba
    >> byla niepotrzebna. Kręcący wyglądał tak jak by miał za chwilę zejść.
    >>
    >
    > W jaki sposób były sprzęgane poszczególne cylindry?
    > Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    > Masz jakieś linki/wskazówki?
    >


    Podejrzewam, że cylindry miały powłączane odprężniki. Jak zaskoczył pierwszy
    cylinder, to po kolei wyłączali odprężniki w pozostałych, ale nie przestając
    kręcić korbą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: